Україна готується передати Індії модернізовані перші Ан-32

П'ятниця, 27 серпня 2010, 15:22

У п'ятницю в Києві здійснив перший політ перший Ан-32 індійських ВПС, що пройшов капітальний ремонт і модернізацію на потужностях ДП "Завод 410 цивільної авіації" за участю ДП "Антонов".

Контракт на суму близько 400 млн. доларів на ремонт і модернізацію 103 машин Ан-32 індійських ВПС був підписаний у липні 2009 року між ВПС Міноборони Індії і "дочкою" держкомпані "Укрспецекспорт" - компанією "Спецтехноекспорт", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Як повідомив у ході церемонії з нагоди першого польоту модернізованої машини гендиректор ДП "Завод 410 цивільної авіації" Сергій Подрєзов, роботи за контрактом ведуться українською стороною з істотним випередженням графіка.

За даними українського виконавця контракту, перша дослідна партія модернізованих Ан-32 в кількості 5 машин, які прибули до України в березні, після закінчення випробувань буде відправлена до Індії вже в листопаді, тоді як згідно з графіком передача техніки намічена на 2011 рік.

Передача другій партії модернізованих машин, які прибули до Києва в липні, намічена на січень 2011 року.

Згідно з контрактом, в Україні будуть модернізовані 40 літаків, решта техніки - на авіазаводі індійських ВПС BRD-1 в Канпурі.

Тим часом, на ДП "Завод 410-й цивільної авіації" відзначають можливість більшого завантаження потужностей у рамках контракту.

У рамках модернізації на індійській авіатехніці буде встановлено сучасне обладнання українського та закордонного виробництва близько 25 найменувань, що дозволяє підвищити безпеку польотів.

Зокрема, обладнання попередження зіткнення літаків у повітрі, раннього попередження зіткнення із землею, система супутникової навігації, літакові далекоміри, модернізовані радіовисотомір, новий радіолокатор з двома багатофункціональними індикаторами, нове кисневе обладнання, поліпшені крісла екіпажу.

Модернізований Ан-32 зможе виконувати посадку по II категорії ICAO.

При цьому витрата палива, маса порожнього модернізованого літака будуть значно нижчими у порівнянні з базовим варіантом.

Крім того, відповідно до підписаного в грудні 2009 року ВАТ "Мотор-Січ" уклало з ВПС Індії трирічний контракт обсягом 110 млн. доларів, буде проведена модернізація двигунів АІ-20 індійських Ан-32.

Легкий транспортний Ан-32 має максимальну комерційну навантаження 7,5 тонни, дальність польоту - 800 км, його крейсерська швидкість складає 470-530 км/год. Літак здатний перевозити 42 військовослужбовців.

За оцінками експертів, на сьогодні продано понад 350 літаків Ан-32 у 20 країн світу.

Нині український морський патрульний Ан-74 бере участь у тендері на постачання літаків для берегової охорони Індії.

Контракт на модернізацію Ан-32 індійських ВПС став другим за обсягом в історії українського військово-технічного співробітництва (ВТС) незалежної України, після підписаного в 1996 році контракту на поставку 320 танків 80УД Пакистану вартістю 650 млн. доларів.

За даними індійської сторони, цей контракт став також найбільшим контрактом індійських ВПС за останні роки.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!