Компанія "Баядера" двічі перемогла на "Продекспо 2010"®

Вівторок, 23 лютого 2010, 16:01

Дегустаційний конкурс виставки "Продекспо", яка проходила в Москві з 8 по 12 лютого 2010 року, не обійшовся без сенсації.  Вперше в історії конкурсу виробник алкогольної продукції отримав Гран-прі відразу в двох номінаціях.  Вищими винагородами "Продекспо" жюрі відзначило українське підприємство "Національна горілчана компанія" групи компаній "Баядера" - "За найвищу якість горілки "Перша Гільдія" і "За постійно високу якість продукції заводу впродовж 6 років".

Бренди компанії "Баядера", серед яких лідери українського ринку "Хлібній Дар" і "Цельсій", встановили на "Продекспо" справжній рекорд, завоювавши найбільшу кількість почесних винагород -18 з 32, якими нагороджені українські виробники. Причому з трьох Гран-прі, привезених до України, два належать саме компанії "Баядера".

 

"В номінації "Горілки" перемогу здобула "Національна горілчана компанія" групи компаній "Баядера". Але особливість тут у тому, що вперше ми підкреслили не тільки те, що була кращою горілка "Перша Гільдія", але й стабільність якості продукції цього заводу" , - розповідає голова дегустаційної комісії Олексій Зайцев. - Я із задоволенням вітаю компанію "Баядера", її споживачів та клієнтів. Упевнений, що їх кількість буде постійно зростати, тому що якість напоїв, звичайно, викликає захоплення ".

Реклама:

Міжнародна виставка продуктів харчування і напоїв "Продекспо" по праву вважається однією з найбільших і авторитетніших в Європі. Цього року в ній взяли участь більше 1800 компаній з 57 країн світу.  Головна подія виставки - Міжнародний дегустаційний конкурс з алкогольної продукції - найпрестижніший алкогольний конкурс в Росії і у всій Східній Європі, який проводився цього року дванадцятий раз.  Традиційно в ньому беруть участь провідні підприємства галузі - лідери українського, російського і світового алкогольних ринків. Переможців визначають міжнародні експерти - кращі дегустатори з СНД і зарубіжних країн. Дегустація проводиться "сліпим" методом, тобто ніхто з членів жюрі не знає, алкоголь якої саме торгівельної марки дегустує.

Цього року за право називатися кращими змагалися  192 підприємства. У конкурсі взяли участь 582 напої з 34 країн світу  від Японії до Сполучених Штатів Америки. За оцінками експертного жюрі конкуренція в лікеро-горілчаній номінації була надзвичайно високою.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!