Банкіри пригрозили скороченням реклами у ЗМІ

Вівторок, 8 грудня 2009, 18:14 -

Асоціація "Український кредитно-банківський союз" (УКБС) буде радити своїм членам скоротити розміщення реклами в засобах масової інформації, які публікують інформацію про шахрайські схемах ухилення від виконання зобов'язань по банківських угодах.

Про це ідеться у повідомленні прес-служби УКБС.

"Експерти УКБС змушені вдатися до певних обмежень. А саме - будуть радити банкам змінювати медіаполітіку і утримуватися від публікації рекламних продуктів у тих ЗМІ, які розхитують принципи моральності суспільства", - вказується у повідомленні.

За даними УКБС, попит на інформацію про методи ухилення від виконання зобов'язань перед банками росте і це є однією з причин погіршення кредитного портфеля фінустанов і збільшення їх збитків.

Реклама:

У повідомленні зазначається, що щомісячний моніторинг ЗМІ свідчить про те, що в лютому 2009 року запит в системі Google "як обдурити банки" видавав 906 результатів, а в листопаді - майже 37 тисяч.

"Позичальнику надається "ведмежа послуга", тому що жодні схеми не зможуть обійти закон, і платити все одно доведеться. Але цього разу вже набагато більшу суму", - наголошують в УКБС.

УКБС нагадує, що частка проблемних кредитів у сукупному обсязі кредитного портфеля банківської системи вже досягла 8,1%, а сукупні збитки до листопада склали 24 млрд. гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: