"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

МТС показав кращий результат другого кварталу

Середа, 12 серпня 2009, 10:36

Виручка найбільшого мобільного оператора в СНД - групи МТС - у другому кварталі збільшилася на 104 млн. грн. - до 1,977 млрд. грн. у порівнянні з першим кварталом.

При цьому маржа по OIBDA зросла з 42,5% в I кварталі року до 45% в II кварталі, хоча за відповідний період 2008 року цей показник склав 46,7%, пише видання "Комерсант-Україна".

ARPU (дохід з одного абонента) зріс з 33,6 грн. у I кварталі року до 35,8 грн., але трохи знизився в порівнянні з II кварталом 2008 року (тоді він становив 36,52 грн.).

Чистий прибуток зріс на 47,7% - до 142,4 млн. грн. - у порівнянні з I кварталом і впала на 61,9% проти відповідного періоду минулого року.

Обсяг капітальних вкладень оператора в Україні в II кварталі скоротився в 2,5 рази - 83,2 млн. грн. проти 208,6 млн. грн. роком раніше.

Із звіту групи МТС випливає, що на зниження рентабельності по OIBDA вплинули показники роздрібного бізнесу. Тим не менше президент МТС Михайло Шамолін зазначив, що подібних результатів очікували, і оператор буде розвивати роздріб і в подальшому.

Але від планів щодо купівлі роздрібної мережі в Україні в компанії відмовилися, хоча, за словами Андрія Дубовскова, такі переговори велися.

"В Україні немає роздрібного гравця, який контролював би хоча б 10% ринку - в цьому випадку покупка мала б сенс. Рітейл - витратний сегмент, і в Україні ми цілком можемо без нього обійтися", - говорить пан Дубовсков.

Не збираються розвивати в Україні МТС й фіксований ШПД-доступ до інтернету за прикладом російських МТС, покупця "Комстар-ОТС", і "Київстару", який нещодавно розпочав будівництво оптоволоконної мережі фіксованого зв'язку.

"При всій перспективності цього напрямку зараз не час заривати в землю такі величезні гроші, тому найближчим часом ми будемо робити ставку на бездротовий ШПД-доступ в інтернет на базі CDMA-450", - відзначає Андрій Дубовсков.

Аналітики говорять, що МТС показує результат кращий, ніж у конкурентів, що опублікували звітність, - "Київстару" і "Астеліту".

"У II кварталі "Київстар" втратив 500 тис. абонентів, а МТС - всього 160 тис., при цьому "Астеліт", який в останні роки постійно нарощував базу, кількість активних абонентів не збільшив, - говорить аналітик GfK Ukraine Гліб Вишлінський .- II квартал можна назвати кварталом МТС".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: