Керівництво "Тонісу" і "Газети 24" звільняється через цензуру

Вівторок, 9 жовтня 2007, 11:49

Інвестор "Газети 24" звільнив головного редактора Віталія Портникова у зв'язку з "бажанням встановити політичний контроль" за виходом видання.

Про це йдеться в листі самого Портникова, адресованому читачам і співробітникам "Газети 24".

За його словами, рішення про звільнення він прийняв після бесіди з інвестором проекту Володимиром Костеріним, ", який заявив про необхідність здійснення внутрішнього нагляду за діяльністю редакції з боку керуючої компанії, що підтвердило бажання встановити політичний контроль над виходом" видання.

"Не буду приховувати, що зі спробами опублікувати у виданні матеріали, які розходяться з концепцією видання, мені довелося зіштовхуватися з перших днів роботи шеф- редактором, а потім і головним редактором "Газети 24". Але спочатку мені вдавалося їм більш-менш ефективно протистояти, а тим самим і відгороджувати колектив редакції від спроб політичного використання інвестором і його найближчим оточенням", - пише Портников.

За його словами, ситуація кардинально змінилася після парламентських виборів, на яких очолювана Костеріним партія (Партія зелених України) виступила "вкрай невдало".

"Винними у цьому виявилися ЗМІ, що належать інвестору, – телеканал "Тоніс" і "Газета 24". Стали здійснювати спроби зміни керівництва цих ЗМІ", - заявляє Портников.

Водночас президент холдингу "Медіа Дім", до якого входить газета "24", Микола Княжицький підтвердив справедливість звинувачень на адресу власника холдингу Костеріна, які містяться у відкритому листі Портникова.

"На жаль, я був свідком частини цих подій, тому сьогодні написав заяву про звільнення з посади голови правління каналу Тоніс (який також входить до "Медіа Дому"). Я одержав від Віталія лист і прочитав його: усе, що там написане, відповідає дійсності. Справді, відбувався тиск на редакцію й були спроби встановити цензуру, тому в мене немає в цій ситуації іншого виходу", - сказав Княжицький в інтерв'ю Телекритиці.

Він також повідомив, що, оскільки є співзасновником "Газети 24", то має намір продовжити співпрацю з Портниковим і разом з "фактично тим самим коллекивом" буде випускати її надалі.

"Буде це та сама газета, чи вона буде мати іншу назву, але за формою газета буде така ж", - сказав він.

На сайті "Медіа Дому", до якого, зокрема, входять "Газета 24" і телеканал "Тоніс", Княжицький значиться як "засновник і партнер компанії". Інвестори проекту не вказуються.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua