"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Українську атомну промисловість об'єднують для продажу?

П'ятниця, 7 вересня 2007, 11:58 -

Президент й експерти вважають, що уряд намагається провернути нехитру схему по приватизації активів атомної промисловості України вартістю більше $4 млрд.

І навіть називають можливого покупця, пише в новому номері всеукраїнський щотижневий журнал Корреспондент.

Про те, що "дерибан" концерну "Укратомпром" можливий, у своєму указі прозоро натякнув і президент. І експерти думають, що ці побоювання обґрунтовані.

А вся справа в тому, що підприємства - учасники концерну включені в список об'єктів, які не підлягають приватизації. При цьому самого "Укратомпрому" у цьому списку немає.

Реклама:

"Складається враження, що зроблено це в обхід законодавства", - припускає аналітик інвестиційної компанії Concorde Capital Олександр Паращій. Не заперечують це й у Мінпаливенерго - там згодні з тим, що майно "Укратомпрому" цілком може перестати бути державним.

Це підтвердив й Андрій Деркач, який одночасно керує й "Енергоатомом", і "Укратомпромом". Він сказав, що концерн готується вийти на первинне розміщення акцій. Правда, не уточнив, як це можливо, якщо підприємства, які входять у концерн, приватизувати не можна відповідно до законодавства.

Але експерт Ольга Кошарна анітрошки не сумнівається в тім, що концерн створювався саме під продаж. "На мій погляд, ціль створення концерну - його наступна приватизація. На цьому, думаю, і зійшлися інтереси Андрія Клюева (віце-прем'єра по ПЕК), Деркача й ще деяких людей", - думає експерт.

Як відомо, Андрій Деркач дотепер був членом Соцпартії. Але нині він входить у передвиборчий список Партії регіонів.

"Він (Деркач) хоче бути в команді керівників. У тій її частині, що буде контролювати ПЕК. Він входить в "клюєвське" крило ПЕКу. Отут збігаються інтереси прем'єра, ПР і Деркача", - уважає політолог Вадим Карасьов.

"Економічна правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: