Китай обіцяє припинити використання свинцю в іграшках

Середа, 12 вересня 2007, 19:05

Влада Китаю відмовиться від експорту іграшок, у яких використовується фарба зі вмістом свинцю.

Про це повідомляє CNN Money.

Така домовленість була досягнута на саміті, присвяченому безпеці вироблюваних товарів. Китайці пообіцяли "негайно прийняти заходів" для того, щоб в іграшках, які поставлялися в США, не було свинцевої фарби.

Реклама:

Офіційно заборону на продаж іграшок, у яких використовувалася свинцева фарба, введено в США ще в 1978 році, проте вони продовжують потрапляти на полиці магазинів.

Китай є світовим лідером у виробництві дитячих іграшок. На його частку доводиться близько 80% цього ринку.

5 серпня, Mattel Inc. повідомила про третє відкликання іграшок, які мають неприпустиму кількість свинцю в своєму складі. Відкликання торкнеться близько 800 тисяч предметів.

Відкликання торкнулося предметів для Барбі а також потягів.

Іграшки були поставлені в період із 31 липня і 3 серпня відповідно.

У кінці серпня Mattel відкликав іграшкову машинку Sarge (Сержант) з комплекту за мотивами мультфільму Cars (Тачки). Під відкликання через велику концентрацію свинцю підпадає 436 тисяч іграшок, із них 253 тисячі доводиться на США, а 183 - на інші країни світу.

1 серпня компанія оголосила про відкликання майже мільйона вироблених у Китаї іграшок. Це в поєднанні із забороною на експорт іграшок змусило повіситися директора місцевої фабрики-виробника, що купив токсичну фарбу в свого кращого друга.

Наразі Mattel намагається прибрати всі дефектні товари з полиць магазинів.

Крім того, компанія заявила про розширення обсягів відкликання магнітних іграшок, вироблених у період між січнем 2002 і кінцем січня 2007 року.

Відкликання зачіпає ляльок, фігурки, ігрові набори, з яких могли випадати маленькі потужні магніти. Всього відкликається 18,2 мільйона в усьому світі (з них близько половини - в США). У Mattel уточнюють, що велика частина цих іграшок більше не продається.

Лєнта.ру

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!