В Україні створено новий рекламний холдинг "Успішна марка"

Середа, 11 липня 2007, 16:12

Рекламне агенство I-BTL оголошує про свою реструктуризацію у групу компаній "Успішна марка", до складу якої входять дослідницька компанія "Прагматика MRC", рекламне агенство I-BTL і PR-агенство Publicom.

Реорганізація відбувається для розширення спектру діяльності групи компаній, з метою створення повного циклу рекламних послуг – від генерування ідей, розробки творчої стратегії і дизайну до втілення цих ідей через BTL і PR механізми.

I-BTL успішно заявило про себе як агенство, яке надає професійні послуги у сфері налагодження систем збуту і проведення комплексних промоушн-акцій. У нашому портфоліо як провідні міжнародні компанії, так і крупні українські виробники: British American Tobacco, Samsung, Sanyo, SС Johnson, Сanon, Xerox, Tetra Pak, Nutricia, "Росава", "Наша Ряба", "Одеський масложиркомбінат" і багато інших.

"Наше розширення у бік досліджень і піару є гармонійним доповненням до існуючих послуг. Ми посилили креативний відділ, створили два нових, незалежних агенства: Pragmatica MRC – дослідницька компанія і Publicom – піар-агенство", - говорить Тарас Брага, керуючий партнер групи компаній "Успішна марка".

Агенство "білого" піару Publicom, яке очолив Ігор Луценко, здійснює повний цикл піар-кампаній на телебаченні, радіо, у друкованих та Інтернет-ЗМІ. У активі компанії – успішний супровід консалтингової групи DLL Top Consulting. За короткий термін співробітництва агенство Publicom вивело DLL Top Consulting у лідери медіа-простору в конкурентному средовищі.

Дослідницька компания Pragmatica MRC, очолювана Владом Вінником, проводить якісні та кількісні дослідження ринків FMCG, виробництва та послуг, ринків, збуту, споживчих властивостей товарів, ефективності реклами і комерційної діяльності, мотивації поведінки покупців, політичних досліджень. Незважаючи на молодий вік, у активі компанії дослідження ринку медичних препаратів для московської компанії "Фармекспєрт", дослідження ринку доставки піци в Києві та аудит торгових мереж на ринку декоративної косметики у п’яти містах-мільйонниках України.

"Економічна правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!