"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У Черновецького схвалили план метро на Троєщину

Середа, 16 травня 2007, 17:03

Містобудівна рада Києва схвалила схему лівобережної лінії метро "Троєщина-Осокорки".

Про це сказав виконуючий обов'язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Едуард Лещенко на засіданні містобудівної ради в середу.

З його слів, проекти станцій будуть розглядатися містобудівною радою окремо, а на їх проектування має бути оголошено конкурс.

Замовниками проекту будівництва виступили комунальне підприємство "Київський метрополітен", Дирекція будівництва метрополітену.

Реклама:

Проект розробив проектний інститут "Укрметротунельпроект".

Запропонований проект передбачає будівництво лінії метро загальною протяжністю 11 км, на якій буде розташовано 8 станцій. Ця лінія з'єднає Троєщину з Райдужним масивом.

Перша черга будівництва передбачає будівництво 6 станцій метро вздовж вулиць Милославської, Цвєтаєвої, Драйзера, Каштанової й проспекту Ватутіна.

Під час реалізації другої черги планується побудувати ще дві станції метро - "Городню" і "Дніпровську".

Проектувальники запропонували зробити лінію "Троєщина-Осокорки" надземною з накриттям, крім ділянки біля станції "Дніпровська", де планується зберегти залізничне полотно, що пролягає на поверхні.

На верхньому ярусі накриття метро автори проекту запропонували зосередити торговельні приміщення.

Проект передбачає, що довжина платформи становитиме 126 м, це дасть змогу приймати шестивагонні поїзди.

Строк будівництва першої лінії метро становитиме 5 років.

Архітектори висловили думку, що розглядати проект у такому обсязі неможливо у зв'язку з його об'ємністю й важливістю.

У зв'язку з цим було вирішено затвердити схему прокладки метро, а далі розглядати проект частинами.

Як повідомляло агентство, у серпні 2006 року комунальне підприємство "Київський метрополітен" оголосило тендер на передпроектні розробки будівництва електродепо "Троєщина" як першої черги будівництва.

Київський метрополітен, відкритий в 1960 році, складається з 3 ліній довжиною 65 км, на яких розташовані 45 станцій.

Пасажирооборот метрополітену - близько 1,7 млн. чоловік за добу.

"Українські новини"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!