Скандал: жувальну гумку "Орбіт" у Росії рекламували під китайський гімн

Середа, 10 січня 2007, 19:28

Агентство BBDO рекламувало в Росії жувальну гумку "Орбіт" під гімн КНР.

Зараз ролик, на прохання китайського посла, знято із російського ефіру.

"Музика до ролика "Орбіт Білосніжний" і права на її використання в рекламі були придбані через російське представництво англійської компанії, яка володіє банком музичних треків", - пояснив генеральний директор російського представництва BBDO Ігорь Кірікчі.

"За назвою треку було неможливо визначити, що це національний гімн Китайської Народної Республіки", - підкреслив Кірікчі.

Представники BBDO Russia з'ясовують, яким чином гімн КНР потрапив у фонотеку, призначену для комерційного використання.

BBDO Russia входить у рекламно-комунікаційний холдинг Omnicom Group і до складу світової мережі BBDO Worldwide.

На російський ринок компанія вийшла в 1989 році. BBDO Worldwide нараховує 290 компаній в 77 країнах світу.

Lenta.ru

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!