Навіщо власнику WOG свій міністр інфраструктури

Навіщо власнику WOG свій міністр інфраструктури

Єремєєв зумів провернути дивовижну операцію: будучи в опозиції і зберігаючи високу ціну на послуги своєї групи, він примудрився працевлаштувати свого топ-менеджера в одне з найбільш прибуткових міністерств.
Середа, 3 грудня 2014, 11:34
Андрій Вишинський, журналіст

У грудні 2013 року, в розпал Євромайдану, власник групи "Континіум" - заправки WOG, ТМ "Комо", молочна компанія "Галичина" - Ігор Єремєєв разом з близькими до себе депутатами не проголосував за відставку уряду Азарова.

Через два-три дні Єремєєв таємно передав Майдану 60 тонн пального у вигляді карток на безкоштовну заправку.

За переказами посередників він сказав приблизно таке: "Хлопці, тримайтеся. Я з вами".

16 січня Єремєєв зі своєю командою проголосував за сумнозвісні диктаторські закони, а вже 23 січня був серед авторів законопроекту про їх скасування.

Реклама:

Гра на два фронти співвласнику "Континіуму" вдалася. На дострокових виборах йому вдалося знову виграти мажоритарний округ на Поліссі та вкотре провести за мажоритаркою кількох своїх бізнес-партнерів.

В результаті, у Раді восьмого скликання Єремєєв очолив власну депутатську групу "Воля народу" з 20 штиками. Для порівняння: у фракції "Батьківщина" Юлії Тимошенко лише 19 бійців.

Група Єремєєва не увійшла в коаліцію, тому висунення на посаду міністра інфраструктури за квотою Блоку Петра Порошенка генерального директора групи "Континіум" Андрія Пивоварського було повною несподіванкою.

Ще більшою несподіванкою стало те, що Єремєєв, не зраджуючи власній стратегії завжди робити дві ставки, не проголосував за такий склад Кабміну.

"Наша депутатська група "Воля народу" розуміє, що країні потрібен новий склад уряду, і з повагою ставиться до кандидатів на посади нових міністрів, в тому числі до іноземних фахівців, які запрошені на міністерські посади.

Однак депутати навіть не були заздалегідь ознайомлені з їх програмами. Не зрозуміло, які реформи і першочергові кроки вони планують втілювати", - написав Єремєєв на своїй сторінці Facebook.

Таким чином, Єремєєв зумів провернути дивовижну операцію: будучи в опозиції і зберігаючи високу ціну на послуги своєї групи, він примудрився працевлаштувати свого топ-менеджера в одне з найбільш прибуткових міністерств.

Андрій Пивоварський. Фото strategy2012.com.ua

Які у Єремєєва транспортні інтереси? Передусім - постачання дизельного пального для "Укрзалізниці". Це суттєві доходи, зважаючи на об'єми закупівель УЗ.

В часи правління Януковича, у 2011 році, в київський офіс WOG увірвалися силовики та заблокували його роботу. Як Єремєєву вдалося зберегти паливний бізнес і продовжувати заправляти залізницю, можна лише здогадуватися.

Втім, уже наступного року компанія WOG AERO JET вперше вийшла на ринок авіаційного пального і почала поставляти продукцію в "Бориспіль", де реалізується половина всього авіапального в Україні, та "Жуляни".

Можливо, Пивоварський на посту глави Мінінфраструктури, яке опікується "Укрзалізницю", стане гарантією, що WOG не витиснуть конкуренти на тендерах?

Цікаво, що реально керувати транспортною галуззю та інфраструктурою буде не 36-літній менеджер Єремєєва, а екс-голова "Укравтодору" в уряді Азарова та екс-заступник керівника Головного управління з питань внутрішньої політики Адміністрації президента Леоніда Кучми Валентин Вощевський.

 Ігор Єремеєв. Фото p-p.com.ua

В останній момент на посаду віце-прем'єра з питань транспорту та інфраструктури його просунула фракція Радикальної партії Ляшка.

При цьому не обійшлося без підкилимної інтриги. В офіційній біографії кандидата Вощевського, яку роздали народним обранцям працівники апарату Ради, було написано, що проти нього була порушена кримінальна справа за спробу вкрасти "Шляхове ремонтно-будівельне управління №100".

Вощевський з трибуни все заперечив, проте осад лишився. Хто стоїть за цим призначенням, зважаючи на підозри у зв'язках групи Льовочкіна-Фірташа з Ляшком, - тема окремої розмови.

* * *

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.

Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама: