Українська правда
Політика
Економіка
Європа
Чемпіон
Форум
Блоги
Історична правда
Життя
ТаблоID
Mezha
Доступ
Всі розділи
Укр
/ Рус
Економічна правда
Новини
Публікації
Колонки
Спецпроєкти
Weekly charts
Сталева мрія
Газова незалежність
країни
Відбудова України
Бо є Робота
Бізнес попри війну
Плече підтримки
Громади та війна
Фінанси
Бізнес-інтерв'ю
Юрій Щуклін
експерт ринку логістики, член комітету з логістики Європейської бізнес-асоціації
Усі публікації автора
Рейтинг всемогутній: чому влада не переймається майбутнім агровиробників
Чому "Укрзалізниця" досягла 97-відсоткової точності в збиткових пасажирських перевезеннях, а вантажні перебувають на рівні таксі минулого століття.
12 вересня 2023, 08:05 — Колонки
Залізна незмінність: чому за девʼять років залізниця не зрушила в напрямку євроінтеграції
Які реформи у сфері залізничного транспорту Україна зобов’язалася реалізувати в рамках євроінтеграції і що вже виконано?
3 липня 2023, 08:12 — Колонки
Чому доступні кредити не врятують аграріїв
Дорогі залізничні перевезення спричинили вимивання в аграріїв понад 30 млрд грн обігових коштів протягом 2022 року. Що може врятувати агросектор від занепаду?
17 березня 2023, 16:42 — Колонки
Правила "Укрзалізниці" — рух агросектору до банкрутства
Як зменшити час довезення продукції та вартість залізничної логістики для аграріїв?
13 січня 2023, 16:39 — Колонки
Як прибрати спекулянтів із вантажних залізничних перевезень
Як створення відкритої електронної системи планування залізничної логістики дозволить здешевити перевезення?
20 вересня 2022, 13:20 — Колонки
Як зміниться бізнес-модель вантажних перевезень УЗ у 2022 році
Чому "Укрзалізниця" планує відмовитися від посередників у вантажних перевезеннях та як це вплине на дохідність компанії?
17 січня 2022, 12:11 — Колонки
Як модернізувати бізнес-модель перевезень зерна в Україні
Через "сірі" схеми та неорганізованість ринку перевезень "Укрзалізниця" втрачає значну частку прибутку. Як вирішити проблему?
8 березня 2021, 09:09 — Колонки
Три кроки, які виведуть "Укрзалізницю" на рейки прибутковості
Чому послугу вантажних перевезень "Укрзалізниці" частіше замовляють через посередників, ніж напряму, та що при цьому втрачає держкомпанія. (рос)
8 січня 2021, 13:33 — Колонки
Економічна правда
Укр
/ Рус
Новини
Публікації
Колонки
Інтерв'ю
Спецпроєкти
Новини компаній
Архів
Weekly charts
Земельний гід
Сталева мрія
Газова незалежність
країни
Відбудова України
Бо є Робота
Пошта довіри
PROmarket enerGO
Бізнес попри війну
Земля можливостей
Зелені інвестиції - заради знань
Плече підтримки
Громади та війна
Фінанси
У тренді cashless
ЕСО²
Якісні дороги
Альтернативна економіка
Простір з сенсом
Економіка без викидів
ГазПравда
Майбутнє Agro
Еко промисловість
Успішна приватизація
Підтримка МСП
104.ua
Ні контрабанді
Податок на смартфон
Мій DIM
Якісне регулювання
GasPoint
ГазPro
Митниця. Тестування
Green Deal UA
Експертний автосервіс
Будуємо майбутнє
Кінець епохи офшорів
Інновації в дії
Просто про податки
Фінтех
Ідеї, які змінюють міста
Бізнес-інтерв'ю
Українська правда
Економічна правда
Життя
Європейська правда
Чемпіон
Блоги
Історична правда
ТаблоID
Доступ до правди
Форум
Mezha
Пошук на сайті