Іван Мірошніченко

народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань аграрної політики та земельних відносин, "Самопоміч"
Усі публікації автора
Зловживання як норма: морський бізнес проти державного рекету
Блокування роботи портових операторів правоохоронними органами шкодить не лише інвесторам, а й міжнародному іміджу держави.
Бюджет-2019 для аграріїв — продовження казочки "Лисиця та журавель"
Яким має бути "аграрний бюджет" на 2019 рік?
Дволикість державної машини
Вибірковість у виконанні своїх обов'язків з боку держслужбовців і правоохоронців може відбити бажання займатися бізнесом в Україні.
Як "благодійні фонди" шантажують бізнес
Громадські організації шантажують бізнес, прикриваючись боротьбою з корупцією.
Влада "змилостивилася": збитки аграріїв будуть меншими
Аграрні виробники переконали парламент повернути бюджетне відшкодування ПДВ при експорті соняшнику. На черзі — соя та ріпак.
"Надеждівка" без надії, або Як селяни самотужки воюють за свою землю
Село на Херсонщині уже понад рік живе у стані війни з рейдерами. Селяни не можуть повернути власні земельні паї, які знаходяться в оренді у злодіїв.
Віддаймо аграрні дотації одноосібникам
Якщо уряд не дасть додаткові кошти АПК, то фокус державної підтримки слід змістити у бік приватних сімейних виробників. Це буде пряма відчутна допомога.
Виконання бюджету АПК на цей рік провалено. Що може бути у 2018
Яким повинен бути справедливий розподіл бюджетної дотації для аграріїв.
Відбери бізнес у аграрія. Це так легко
Одним "чудовим" ранком ви прокидаєтесь від дзвінка у двері, а там вам кажуть, що квартира, в якій ви проживаєте, уже не ваша. Подібне відбувається з агарними підприємствами в усій країні.
Хто очолює аграрне рейдерство в Україні?
Рейдерські захоплення аграрних підприємств стають масовими, однак Мін'юст не поспішає захищати інститут приватної власності.
Тінь на полях. Як зупинити незаконні операції на агроринку
В Україні зростає "тінізація" угод з купівлі-продажу аграрної продукції. Зерно дедалі частіше закуповується за готівку. Державний бюджет втрачає мільярди.
Шість кроків. Як уникнути транспортного колапсу в агросекторі
Залізниця не готова до зростання виробництва зерна та його експорту. Їй катастрофічно бракує вантажних вагонів. Бізнес сам не впорається.
Підпишіться на наші повідомлення!