Тимофій Милованов

президент Київської школи економіки
Facebook
Усі публікації автора
Повоєнні інституційні зміни, які потрібні Україні
Які інституційні реформи мають бути пріоритетними в Україні одразу після завершення війни?
Земельна реформа на півдорозі: час грає проти нас
Для повноцінного запуску земельної реформи потрібно ухвалити ще кілька законопроєктів та майже п’ятдесят підзаконних актів. Що зроблено і що не зроблено?
Гасити пожежу чи будувати дім: чому варто продовжувати реформи
Зараз потрібно одночасно концентруватися на двох напрямах: протидія пандемії і кризі та проведення структурних реформ.
Чому "дикий" ринок землі має піти у минуле
Після запуску ринку землі вартість 1 га буде складати мінімум 30 тис. грн, якщо ж людина має пай у 4 га, то отримає капітал на суму 120 тис. грн, а не кілька мішків пшениці.
Чому нам потрібні інвестиції
Що планує робити уряд для залучення інвестицій?
Куди втекли гроші з Аграрного фонду
Чи зможе Аграрний фонд із джерела корупції перетворитися на механізм підтримки агровиробників?
Ставки вниз: як зниження облікової ставки сприяє росту економіки
Нацбанк знизив облікову ставку до 11%. Що це означає для українців?
Інформаційна атака на прем'єра: економічної кризи немає
Зараз іде чергова атака на прем’єр-міністра від тих, хто хоче поставити на його місце нечесну і більш лояльну людину.
Чому ФОПи утримують українську економіку від розвитку
ФОПи створюють нерівні правила гри на ринку, заводять економіку в тінь і унеможливлюють розвиток фінансових ринків.
Оцінка "нового економічного курсу" Юлії Тимошенко: звідки гроші?
Кандидат в президенти Юлія Тимошенко презентувала свою економічну програму. Чи можна її реалізувати в Україні?
Як запустити ринок землі. Досвід Нацбанку
Чи може держава гарантувати справедливі ціни на землю і відсутність рейдерства після скасування мораторію на її продаж?
Інфляційні цілі під загрозою. Що треба змінити НБУ
В той час як більшість експертів та зовнішніх спостерігачів аплодують героїчним зусиллям НБУ, громадськість часто вважає, що банк діє згідно з політичними або, навіть корисливими, мотивами президента та уряду.