Микола Топалов

журналіст ЕП
Nick Topalov
Усі публікації автора
Кінець пільгового періоду розмитнення "євроблях". Що далі
Перехідний період розмитнення авто з іноземною реєстрацією досяг свого екватора. ЕП підбиває проміжні підсумки та розповідає, що буде далі.
Газ для авто б'є рекорди: що буде з цінами і чи не "програє" бензин
За останні кілька місяців автогаз значно подешевшав. Чи протримаються ціни на такому рівні і чи не призведе їх обвал до масового переходу автовласників на газ?
Чому ціни на бензин не падають
В останні місяці ціни на нафтопродукти в Україні неухильно йдуть вниз, однак потенціал для зниження далеко не вичерпаний. Як вплинуть на вартість бензину і дизелю вибори.
Кінець близько. Як "позбутися" авто на єврономерах
Кількість розмитнених "євроблях" б’є рекорди, але чимало українців і досі вагаються, чи варто їм сплачувати митні платежі. Які ж тоді варіанти у них є?
Проекти, що змінюють світ. Десять інфраструктурних гігантів
ЕП розповідає про десять найбільш масштабних інфраструктурних проектів.
Як працює сміттєпереробний завод. Польський досвід для України
Через два роки у Львові повинен запрацювати перший в країні завод з переробки відходів, побудований за європейським зразком. ЕП показує, як працює такий комплекс у польському місті Жари.
"Мертве" море: як Росія знищує судноплавство на Азові
Росія продовжує створювати штучні перешкоди для кораблів, які прямують до українських портів через Керченську протоку. Які ризики це несе?
"Євробляхи" в законі. Відповіді на найпоширеніші запитання
Як "легалізувати" і купити авто з єврономерами? Що робити, якщо машина ввезена "верблюдом"? ЕП відповідає на питання, які отримала протягом останніх днів.
Паровозик, який не зміг: що сталося з поїздом "Шовковий шлях"
Росія заборонила перевозити українські товари через свою територію і Україна спробувала налагодити обхідний залізничний маршрут. Проте проект "Шовковий шлях" не спрацював. Що ж сталось?
Бізнесмени від WOGа: як мережа АЗС групи "Континіум" може перейти до Фірташа
Бізнес-імперія покійного Ігоря Єремеєва тріщить по швах. Крім мільярдних боргів перед банками, група винна сотні мільйонів Дмитру Фірташу. Його давно сватають у співвласники мережі заправок WOG, що належить групі, але доказів цьому не було.
Хочеш якість — плати гроші. Як Укрзалізниця буде ділити потяги на класи
Навіщо ділити потяги на класи, який напрямок став справжнім бестселером серед пасажирів і як поводитися у нестандартних ситуаціях в потязі? Відповідаємо разом з менеджером "Укрзалізниці" Олександром Красноштаном.
Володимир Омелян: бути веселим блогером на утриманні в когось я не хочу
Володимир Омелян розповів ЕП, як буде реалізовуватися "Транспортна стратегія 2030", чим він займеться після роботи в уряді, та що зупинить багатомільярдні розкрадання в "Укрзалізниці".