Микола Топалов

журналіст ЕП
Nick Topalov
Усі публікації автора
Дорогий Рінат Леонідович: як Ахметов змінює правила енергоринку під ДТЕК
Енергетична галузь перебуває в стані кризи і потребує непопулярних рішень, однак план її порятунку готують не міністри, а менеджери олігарха. В розпорядженні ЕП опинився документ, який це підтверджує. Що він передбачає, і скільки пунктів з відповідного плану уже втілені в життя?
Криза – не аргумент. Комерційний директор Wizz Air: про ціни на квитки, відновлення рейсів та нову базу в Україні
Як угорський лоукост буде виходити з кризи, чому збільшує свою присутність в Україні та коли планує відновити польоти з українських аеропортів.
Мінус 37 доларів за барель: що відбувається з ринком нафти
Ціна на техаську нафту WTI вперше в історії стала від'ємною. Як це стало можливим і що це означає для світу та України?
В "Укрзалізниці" знову змінюється керівник: хто може очолити держкомпанію
З початку року в УЗ змінюється вже третій глава правління. 15 квітня Кабмін планує звільнити тимчасового керівника держкомпанії Желько Марчека. Замінити його може менеджер, близький до колишнього очільника "Укрзалізниці" Євгена Кравцова.
Гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін: Після кризи ми не побачимо дешевих авіаквитків
"Бориспіль" втрачає сотні мільйонів щомісяця. Що відбувається з єдиним діючим в Україні аеропортом, кого він приймає, як зменшилися зарплати співробітників, коли відновляться перевезення і чому не варто чекати дешевих авіаквитків? (рос)
Найгірша за 100 років нафтова криза: чи зможе ОПЕК+ зупинити обвал цін
Світові виробники нафти завмерли в очікуванні зустрічі країн-членів ОПЕК+, на якій має вирішитися питання щодо скорочення видобутку. Яким може бути рішення і як воно вплине на ціни.
"Дожити" б до літа 2021 року". Президент МАУ Євген Дихне, що буде з авіакомпанією
Як авіакомпанія "виживає" в умовах кризи, чи готовий Ігор Коломойський допомогти перевізнику і чого компанія чекає від держави – інтерв'ю з президентом МАУ. (рос)
СЕО Join UP!: здоров'я і життя українців важливіші за будь-яку меркантильну мету, але не вбивайте нас
Про майбутні банкрутства туроператорів, багатотисячні збитки і тисячі застряглих за кордоном туристів ЕП поговорила з гендиректором компанії Дмитром Сєроуховим.
5:1 на користь секонд-хенду: як змінився авторинок України
Аномальне зростання вживаних машин в структурі імпорту та перехід автовласників на дизельні двигуни. Як змінюється український авторинок.
Тандем "Приват" — "Нафтогаз": як Коломойський торгується за зміну акцизів на бензин та автогаз
Заручившись підтримкою провідних державних компаній, група "Приват" намагається змусити уряд обмежити імпорт російських нафтопродуктів. Чи вдасться це зробити, і які цілі насправді переслідують у Ігоря Коломойського?
Літак, поїзд чи автобус: наскільки подешевшали внутрішні авіаперевезення в Україні
Авіаквитки чи квитки на потяг? Звісно, подорожувати в Україні поїздом або автобусом дешевше, але не завжди. В які українські міста простіше літати та наскільки сильно відрізняються ціни на авіа порівняно з автобусним та залізничним транспортом.
"Підпис здесь і підпис здесь": чому уряд не поспішає розкривати деталі співпраці з Deutsche Bahn
Українська сторона підписала з німецьким Deutsche Bahn уже два меморандуми, проте все одно немає повного розуміння, шо передбачатиме співробітництво. Що містить другий меморандум, який сторони підписали напередодні, і чому в уряді приховують деталі.
Підпишіться на наші повідомлення!