Киян попередили про можливі неточності у платіжках за липень

Субота, 19 серпня 2017, 19:26

У деяких платіжних повідомленнях за липень нарахування за послуги водопостачання та водовідведення  можуть не відповідати фактичним обсягам споживання.

Про це повідомили у КМДА з посиланням на ПАТ "АК "Київводоканал".

"Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. У випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого з 9 районних центрів КК "Центр комунального сервісу", які приймають споживачів, незалежно від місця проживання", - йдеться у повідомленні. 

Для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на вашу думку, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.

Реклама:

Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням також можна у центрах обслуговування "Київводоканалу". 

Українська правда 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!