"Укрпошта" провела ребрендінг

Середа, 12 квітня 2017, 15:06

12 квітня ПАТ "Укрпошта" представила свій оновлений логотип.

Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

Ребрендинг був проведений фірмою "Saatchi & Saatchi".

Новий логотип, за словами керівника "Укрпошти" Ігоря Смілянського, повинен відображати позитивні зміни в компанії.

Реклама:

"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму", - заявив Смілянський.

 

"Слоган - "Головна пошта країни! "Та" Здатні дівувати! ". Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою", - додав топ-менеджер. Він також повідомив, що з'явиться експрес-пошта і кур'єрська доставка.

 

"Цей той бренд, який ми вважаємо компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!), i залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами", - підкреслив Ігор Смілянський.

Читайте також: Про Укрпошту, бізнес и соціальні Функції держави, або навіщо реанімація Укрпошти

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: