Гендиректор: Авдіївський коксохім залишається в режимі консервації

Понеділок, 6 лютого 2017, 12:07

Авдіївський коксохімічний завод, який входить до "Метінвесту" Ріната Ахметова, продовжує перебувати в режимі консервації.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор АКХЗ Муса Магомедов.

"Що стосується АКХЗ - ми все ще в режимі консервації. Запустити другу частину заводу з ГЗП-1 технічно неможливо, перемичка на ГЗП-2 може передати не більше 10 мегават... Потрібно чітко розуміти, що один ввід на місто, завод і ДФС із чотирьох в умовах перманентних бойових дій – це катастрофічно мало", - написав Магомедов.

Реклама:

За його словами, кількість коксового газу не дозволяє одночасно гріти батареї АКХЗ і забезпечувати тепловою енергією Авдіївку, тому морози можуть принести нові проблеми й для міста, й для заводу.

"Кількість коксового газу не дозволяє одночасно нагрівати й батареї, й місто, тому морози можуть принести серйозні проблеми. Для нас і для міста. Сподіваємося на те, що до ремонту другого вводу енергетики ДТЕК будуть допущені", - додав Магомедов.

Як повідомлялося, 5 лютого ремонтні бригади відновили лінію електропостачання в Авдіївці Донецької області.

30 січня Авдіївський коксохімічний завод почав процедуру гарячої консервації підприємства у зв'язку з втратою енергопостачання.

Як повідомлялося, ситуація в районі Авдіївки загострилась вранці 29 січня. Тоді бойовики розпочали штурмові дії в районі авдіївської промзони з метою захоплення позицій ЗСУ, є втрати з обох сторін.

Так, протягом неділі там загинули четверо українських бійців, дванадцять було поранено, один травмований. 

У понеділок бойовики продовжували обстріли позицій в районі Авдіївки.

З початку ведення бойових дій АКХЗ зупинявся 13 разів. Підприємство неодноразово зазнавало масованого обстрілу. На його території розірвалося понад 320 снарядів, дев'ять працівників загинули, понад 50 осіб дістали поранення.

АКХЗ входить до групи "Метінвест" бізнесмена Ріната Ахметова.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: