Онлайн-продажі в США в "чорну п'ятницю" досягли 1,65 мільярда доларів

Субота, 26 листопада 2016, 13:41

Близько 1,65 млрд доларів було витрачено під час онлайн-продажів США на Східному узбережжі в "чорну п'ятницю".

Про це пише "Прайм" з посиланням на Reuters.

Як зазначає видання, сайт Macy's виявився перевантажений через наплив відвідувачів, а Amazon чекає, що продажі будуть вищі, ніж в минулому році, хоч і не вдається в деталі.

За оцінками Cowen & Co, споживчий онлайн-трафік в "чорну п'ятницю" цього року може вирости на 20% в порівнянні з тим же днем минулого року, в той час як трафік в звичайних магазинах скоротиться на 3-4%.

Підвищений інтерес населення до онлайн-покупок обумовлений в тому числі знижками: за даними Clavis Insight, середні знижки у Amazon становили 42%.

Для порівняння: у Wal-Mart середня величина знижок дорівнювала 33%, у Target - 35%, у Best Buy - 36%.

Реклама:
powered by lun.ua
Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення