"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Іран планує збільшити експорт нафти до двох мільйонів барелів на день

Понеділок, 7 березня 2016, 14:15

Ісламська республіка Іран після договору із Заходом щодо зняття санкцій готується відновити свої позиції на глобальному ринку нафти і збільшити експорт до двох мільйонів барелів на день.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Як зазначається, міністр економіки та фінансів Ісламської республіки Алі Таєбнія, коментуючи здобутки та плани Тегерана після зняття західних санкцій у січні, заявив, що продажі іранської сирої нафти "скоро" сягнуть обсягів у два мільйони барелів на день.

"Після вживання відповідних заходів та повернення Ірану на ринок нафти, ми очікуємо, що щоденні продажі скоро повернуться до рівня у два мільйони барелів нафти", - цитує Алі Таєбнія новинна агенція Shana.

Реклама:

Раніше Іран, який є членом ОПЕК, експортував 2,3 мільйона барелів на добу, однак у 2012 році експорт нафти з країни скоротився до одного мільйона барелів. Зараз в Ірані добовий обсяг видобутку становить близько трьох мільйонів барелів нафти, уряд планує збільшити цифру ще на мільйон.

Як зазначалося раніше, танкер Monte Toledo з мільйоном барелів нафти з Ірану прибув у неділю до Європи після 17 днів шляху.

Нагадаємо, влада Ірану має намір не просто зберегти досанкціонний рівень видобутку в 4 мільйони барелів на добу, а наростити його найближчим часом на 700 тисяч.

Як повідомлялося, 16 січня 2016 року зі Ірану зняли міжнародні санкції.

Скасування санкцій дозволяє Ірану негайно збільшити експорт нафти - це може чинити додатковий тиск на ринок, де в останні місяці склався надлишок пропозиції.

Зняття санкцій також означає, що Іран отримає доступ до приблизно 50 мільярдам доларів, які були заморожені на його рахунках.

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: