Дороги в Україні ремонтуватимуть за рахунок штрафів автоперевізників

Понеділок, 22 червня 2015, 17:46

Мінінфраструктури має намір створити пілотний проект з відновлення та ремонту автодоріг в Україні за рахунок стягнення штрафів з перевізників за проїзд автодорогами країни з порушенням габаритно-вагових норм.

"Ми також прийшли до того, що потрібно штрафи встановлювати в залежності від перевантаження, вони повинні бути великими, але в цілому економічно обґрунтовані тарифи такі", - підкреслив він.

Зокрема, згідно з розданою журналістам презентацією реформи дорожньої галузі, міністерство вважає за необхідне встановити нові справедливі штрафи за порушення вагових норм (1 тис грн - 10 тис грн) або збільшити їх ще більше, до рівня європейських країн (Польща - 1,5 тис євро, Німеччина - 10 тис євро).

У даний час в Україні мінімальний штраф за перевантаження автотранспортного засобу становить 1,7 тис грн.

Реклама:

Крім того, транспортне відомство має намір ввести подвійний контроль ваги автотранспортних засобів, зокрема вантажівок.

Зокрема, автоматичний вагокомплекс буде передавати інформацію про перевантаження інспектору, який зобов'язаний зупинити і оштрафувати такий автотранспорт. У свою чергу інспектор буде мати засоби відеофіксації і веб-камеру для автоматичної трансляції своєї роботи в інтернеті.

Контроль за роботою інспектора буде здійснювати Мінінфраструктури, в базу якого система автоматичного вагокомплексу продублює інформацію про перевантаження. Якщо інспектор навмисно пропустить перевантажений транспорт без накладення штрафних санкцій, він буде звільнений.

"Ідея в тому, щоб впровадити подвійний контроль. Автоматична рамка зважує транспортні засоби, ця інформація йде інспектору, одночасно надходить також у Мінінфраструктури та СБУ для незалежного контролю інспектора. Він, отримуючи інформацію, зобов'язаний зупинити авто і оштрафувати його. Якщо він пропустив такий автомобіль, він буде звільнений, бо не виконує свою функцію", - сказав Хміль.

Крім того, міністерство пропонує встановити повну заборону руху транспорту вагою понад 40 тонн для подільних вантажів, а також ввести відповідальність компанії, яка завантажує авто, за перевантаження, за умови, якщо не було проведено контрольне зважування у присутності перевізника.

Реалізувати такі ідеї міністерство пропонує в першу чергу на дорогах Миколаївської області, оскільки в найгіршому стані на сьогоднішній день знаходиться дорожнє покриття в південних областях України, а 99% збитку дорогам наносять навантажені понад норматив автотранспортні засоби.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: