"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У першому кварталі на ринку мобільних пристроїв - падіння у всіх категоріях

П'ятниця, 29 травня 2015, 20:47

У першому кварталі 2015 року на українському ринку мобільних пристроїв спостерігається падіння у всіх категоріях.

Про це йдеться у прес-релізі IDC.

За даними IDC, за період з січня по березень 2015 року на український ринок було поставлено 212,6 тисяч планшетів. Як підсумок, в річному зіставленні обсяг поставок впав на 27,5%.

Означена динаміка стала наслідком падіння купівельної спроможності, подорожчання пристроїв через девальвацію гривні, а також збільшення інтересу споживачів до смартфонів з великими екранами.

Реклама:

"Ринок планшетів в першому кварталі характеризувало подальше зменшення середньої ціни пристрою до 150 доларів, що зумовлено розширенням ринку в нижніх цінових сегментах. Спостерігається зростання поставок планшетних ПК з підтримкою 3G і 4G, частка яких збільшилася до 47%", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, ринок смартфонів України також показав сильну негативну динаміку: річне падіння становило 22,6% у кількісному вираженні і більше 50% - в грошах.

У першому кварталі в Україну було поставлено 612,4 тисяч смартфонів, що відповідає показникам початку 2013 року.

Тим не менш, зростання частки таких пристроїв у загальній кількості мобільних терміналів триває, проте цей показник все ще значно відстає від загальноєвропейського (82,8%) і є одним з найнижчих в регіоні.

"Середня ціна смартфона, так само як і планшета, продовжила зниження і в першому становила 143 долари (рік тому - 223 долари) через переважання на ринку дешевих Android-пристроїв в ціновій категорії до 150 доларів", - йдеться у прес-релізі.

International Data Corporation - провідний світовий постачальник експертної аналітики, консультаційних послуг і організатор заходів на ринку інформаційних технологій і послуг, телекомунікацій та споживчої техніки.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: