"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Кожен четвертий українець хоче "розкуркулити" олігархів

П'ятниця, 2 січня 2015, 18:12

26% українців хочуть відібрати власність у олігархів, 90% українців вважають, що олігархи продовжують залишатися впливовою політичною і економічною силою в країні.

Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного на замовлення DT.UA Київським міжнародним інститутом соціології.

Тільки 2,2% не згодні з цим, а 7% - не можуть відповісти на питання з приводу впливовості олігархів.

Найвищий відсоток настроїв "все відібрати" соціологи КМІС зафіксували в Закарпатській області (40%) і пролетарському Запоріжжі (25%). Не сильно відстають і опитані на Донеччині - 32,3%. Найменше прихильників подібних настроїв в Харківській області - 20%.

Реклама:

28% українців не хочуть нікого "стратити" і готові задовольнятися ампутацією "тільки незаконно придбаної власності".

Не користується популярністю схема заміни націоналізації доплатою "до бюджету різниці між ціною купівлі та ринковою вартістю об'єкта". "За" - тільки 9% громадян.

На піввідсотка менше вважають справедливим пропозицію Коломойського: "Націоналізувати ті об'єкти, в яких буде виявлена прихована частка екс-президента Януковича". Найбільше цей варіант набрав голосів у Донецькій області - 16,6%. Найменше - у Закарпатській - 0,5%.

3% співгромадян вважають, що "переділи власності послаблять країну - повинна бути проведена амністія тіньового капіталу".

Дослідження "Думки і погляди населення України: грудень 2014" проводилося на замовлення DT.UA Київським міжнародним інститутом соціології 4-19 грудня 2014. У ході дослідження було проведено 3035 інтерв'ю з дорослими жителями України, які проживають в 179 населених пунктах України. Статистична похибка вибірки не перевищує 1,8%.

У Луганській та Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, яка контролюється українською владою.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!