"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Авіакомпанія скаржиться на тиск з боку Державіаслужби

Середа, 26 листопада 2014, 15:10

Авіакомпанія "Українсько-Середземноморські авіалінії" (UM Air) заявляє про тиск з боку Державної авіаційної служби в інтересах "Міжнародних авіаліній України" (МАУ).

Про це на прес-конференції 25 листопада в Києві заявив президент UM Air Родриг Мерхеж.

За його словами, за протоколом дозволяється чотири частоти кожній зі сторін (на рейсі Київ-Тегеран).

"Іранська сторона не виконує польоти. Ми подали документ на збільшення кількості частот на даному маршруті. Міністерство інфраструктури дало нам ці призначення - 2 рейси на тиждень. У цей час вони відмовили МАУ в призначенні через борг перед державою", - пояснив представник UM Air.

Реклама:

"Однак пан Антонюк (глава Державіаслужби Денис Антонюк - ЦТС) відмовився виконувати рішення комісії про видачу нам додаткових частот. Ми з липня кожен раз запитували дозвіл на другий рейс. Іранський департамент обмежував МАУ в кількості, надаючи дві частоти МАУ, дві - нам. Державіаслужба Україна направила іранській владі повідомлення про те, що вона перерозподілила частоти, надавши три - МАУ і одну - нам", - повідомив він.

Мерхеж також додав, що міжурядова угода між Україною та Іраном передбачає призначення по одному перевізнику з кожного боку з правом виконувати чотири рейси на тиждень.

"Державіаслужба вирішила призначити МАУ другим перевізником на даному маршруті.

Це суперечить міжнародним угодам між Україною та Іраном", - поскаржився він.

В результаті, за його словами, 17 листопада рейс UM Air Київ-Тегеран не відбувся через заборону Державіаслужби.

У той же час, як повідомляє Центр транспортних стратегій, глава Державіаслужби Денис Антонюк пояснив виданню, що компанія UM Air мала право на виконання лише одного рейсу на тиждень, отримавши право на другий корупційним шляхом, що і послужило причиною заборони.

Як повідомлялося, раніше частина авіакомпаній, які працюють на українському ринку, заявляла про те, що держава втрачає контроль над авіаційною галуззю України і це, начебто, робиться в інтересах однієї окремо взятої фінансово-промислової групи.

Економічна правда 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: