У Попова за мільйон покращуватимуть свій імідж

Понеділок, 30 вересня 2013, 10:49

Департамент економіки та інвестицій КМДА за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "Пі Ар Пі" на послуги з покращення міжнародного іміджу Києва за 950 тисяч гривень.

Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Згідно з техзавданням, до кінця поточного року фірма повинна виконати два завдання:

- створити і розмістити в одному спеціалізованому зарубіжному виданні рекламних матеріалів щодо міста Києва та його інвестиційних проектів;

Реклама:

- організувати до трьох міжнародних заходів з метою покращення інвестиційної привабливості Києва (орендувати приміщення, забезпечити кофі-брейки і фуршет, меблі й техніку, технічний персонал для обслуговування, розробити презентаційні матеріали й поінформувати ЗМІ).

Оплачувати всі ці послуги будуть з місцевого бюджету.

Фірму "Пі Ар Пі" заснувала у червні 2011р. киянка Наталія Попович, у листопаді співвласником стала російська фірма "Піар Нетворк".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!