Табачник віддав 6 мільйонів на рекламні телешоу

Понеділок, 16 вересня 2013, 08:53

ДП "Інформаційно-іміджевий центр" за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Євромедіа Компані" на пропагування системи освіти України в засобах масової інформації Казахстану та Грузії.

Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Вартість угоди становила 5,81 мільйона гривень.

Як пише видання, замовлено зйомку та розміщення шести випусків інтелектуально-розважальної телепрограми у кожній з країн. У телепрограмі мають змагатись випускники шкіл, а призом буде навчання в українському вузі.

Реклама:

Фірму "Євромедіа Компані" заснував Павло Грицак, бізнес-партнер Олександра Ксенофонтова (ТОВ "Шоутайм") - чоловіка і продюсера львівської співачки Руслани Лижичко. Грицак також виступив ко-продюсером "ОГОшоу" Руслани.

Єдиним допущеним до участі конкурентом було львівське ПП "Рекмарк" Юрія Копка.

З урахуванням цієї закупівлі, "Євромедіа Компані" за два роки отримало підряди від Міносвіти Дмитра Табачника на 17,03 млн гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!