Табачник "викинув" на рекламу 5 мільйонів

Понеділок, 1 жовтня 2012, 10:28

ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Євромедіа Компані" на послуги з пропагування системи освіти України в закордонних ЗМІ.

Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель", пише сайт "Наші гроші".

 Вартість угоди склала 4,98 млн гривень.

Як зазначається у повідомленні, потрібно до кінця року провести рекламну кампанію в двох з трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.

Реклама:

Найвитратнішим має стати зйомка та розміщення в телеефірах двох із трьох вищевказаних країн інтелектуально-ігрової телепрограми за участі учнів випускних класів (по шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн).

Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні.

Інформація має бути розміщена на сайті "Вікіпедія", або аналогічних інтернет-ресурсах. Просування інтернет-порталу має здійснюватись мовами цільових країн розміщення в найвідоміших соціальних мережах, таких як "Facebook", "Twitter", "ВКонтакте" або аналогічних за відвідуваністю мережах.

Засновником ТОВ "Євромедіа Компані" є Павло Грицак, відомий як виконавчий продюсер конкурсу "Євробачення-2005". Він також є бізнес-партнером Олександра Ксенофонтова (ТОВ "Шоутайм") – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко.

Нагадаємо, нещодавно «Євромедіа Компані» отримало ще один рекламний підряд від Міонсовіти вартістю 3,78 млн гртивень на проведення в вищевказаних країнах круглих столів та заходів для преси.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: