Влада визнає, що ціни у столичних супермаркетах високі

Понеділок, 24 вересня 2012, 13:31

АМКУ відзначає необґрунтоване збільшення цін на 25-60% на соціально важливі продукти харчування в київських торговельних мережах.

Про це повідомили в прес-службі АМКУ з посиланням на першого заступника голови Антимонопольного комітету України Рафаеля Кузьміна, пише "УНІАН".

"Ми збираємо докази антиконкурентної змови щодо підвищення цін на соціально важливі продукти харчування. Є спроби торгових мереж обґрунтувати підвищення цін на продукти з вини виробників. Проте ми з виробниками з цього приводу вже розібралися. Комітет констатує, що, незважаючи на наявність торгової надбавки за рахунок різної операційної діяльності, здійснюваної усередині торгових мереж, ціни на продукти підвищилися на 25-60% необґрунтовано", - сказав Кузьмін.

АМКУ аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під брендами "АШАН", "Фуршет", "Сільпо", "Фора", "Велика кишеня", "АТБ", "ЕКО-маркет", "Караван", "BILLA", "Край", "Країна", "Перехрестя", "СПАР", "NOVUS", "Бімаркет" і "Метро".

Реклама:

Нагадаємо, підставою для розслідування стало застосування торговими мережами схожих механізмів, які могли призвести до економічно необґрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

Зокрема, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникову олію, крупи, м'ясо і рибу у 2011 році і на початку 2012 року підвищилися на 15-60%.

Водночас індекс споживчих цін збільшився на 13,5%.

Як відомо, за вчинення подібних дій законодавство передбачає штрафні санкції у розмірі до 10 % доходу компаній-відповідачів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!