Більшість молодих українців хоче займатися маркетингом і рекламою

Вівторок, 12 червня 2012, 11:48

Найбільш привабливими для українців сферами для початку роботи після закінчення вузу чи зміни спеціальності є маркетинг та реклама, адміністрування, фінанси та продажі.

Про це за результатами проведеного опитування повідомили представники міжнародного кадрового порталу hh.ua, передає "ЛігаБізнесІнформ".

За даними порталу, найменш привабливими для молодих фахівців є видобуток сировини, медицина і страхування.

Рекрутери відзначають, що в 2011 році починали свою кар'єру з допомогою hh.ua 14% претендентів, від загальної кількості (зареєстрованих шукачів 500 тис), а в 2012 році їх кількість зросла на 1%.

Реклама:

У протягом 2012 року резюме на порталі опублікували 37,761 тис молодих фахівців, 91% від яких - студенти.

В цілому ж, віковий зріз молодих фахівців виглядає наступним чином: до 22 років - 35,06%, 22-25 років - 50,15%, 26-35 років - 11,89%, 36-45 років - 1,9% , 46-55 років - 0,8%, старше 55 років - 0,2%.

Серед молодих фахівців, які шукають роботу в Україні, превалюють жінки - 58%.

Більше половини резюме представляють фахівців без досвіду роботи, п'ята частина має досвід від 1 до 3 років, близько 10% - від 3 до 6 років, більше 6 років досвіду мають лише 3% претендентів.

Мінімальний рівень зарплати, що указується молодими фахівцями, - 4 тис гривень, максимальний - 10-14 тис гривень.

Нагадаємо, згідно з даними офіційної статистики, найвищі середні зарплати у квітні 2012 року були зафіксовані в сферах фінансової діяльності, сфері досліджень і розробок в сфері операцій з нерухомістю, оренди, інжинірингу та надання послуг підприємцям, а також у сфері діяльності транспорту та зв'язку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: