Ринок медіа-реклами у 2011 році може сягнути 8,3 мільярда

Четвер, 9 червня 2011, 18:51

У 2011 році ринок медіа реклами у вартісному вираженні збільшиться на 23,5% - до 8,3 мільярда гривень.

Такий прогноз висловив виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, передають "Комментарии".

За словами експерта, в грошах найсильніше приросте ТВ-реклама - на 32% - до 3,5 мільярда гривень.

При цьому найбільша динаміка в процентному вираженні очікується у інтернет-реклами - +43%, або 400 мільйонів гривень в 2011 році.

Реклама:

Реклама в пресі може розраховувати на додаткові 14% - до 2,5 мільярда гривень, зовнішня реклама - на 25% - або на 1 мільярд гривень.

У цілому, говорить Лазебник, обсяг рекламно-комунікаційного ринку до кінця 2011 року може досягти 12,9 мільярда гривень.

"За відсутності форс-мажорних економічних і політичних обставин цієї осені, ми вийдемо на цю цифру", - упевнений Лазебник.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: