"Антонов" хоче сертифiкувати свої літаки в Європі

Понеділок, 20 червня 2011, 20:28

Держпiдприємство "Антонов" веде роботу iз забезпечення сертифiкацiї сiмейства пасажирських регiональних реактивних лiтакiв нового поколiння Ан-148/158/168 у Європейському Союзi.

Як повiдомив голова ДАК "Антонов", генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Кiва в понедiлок пiд час 49-го мiжнародного авiакосмiчного салону "Ле Бурже-2011", вже отримано сертифiкат типу Європейського агентства авiацiйної безпеки на англомовну кабiну лiтакiв сiмейства, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Наступний етап - сертифiкацiя силової установки лiтака, зазначив генконструктор.

"На жаль, ми на двигун сертифiката EASA не отримали - двигун Д-436-148 розробки ДП "Iвченко Прогрес" та виробництва ВАТ "Мотор Сiч". Тому постало питання про альтернативний двигун", - сказав вiн.

Реклама:

Серед можливих альтернатив української силової установки розглядаються росiйсько-французький SAM-146, а також двигуни захiдних виробникiв: американський General Electric, британський Rolls Royce, канадський P&W, уточнив вiн.

Як повiдомив Кiва, перспективи спiвпрацi зi свiтовими постачальниками авiадвигунiв планується обговорити пiд час салону "Ле-Бурже-2011".

Водночас, за словами генконструктора ДП "Антонов", за своїми ключовими характеристиками український Д-436-148 несуттєво поступається захiдним аналогам.

У паливнiй ефективностi захiднi аналоги перевершують український двигун лише на 2-3%, сказав вiн.

Кiва також повiдомив, що процедура адаптацiї захiдного двигуна до лiтакiв перспективного сiмейства "Антонов" потребуватиме не менше двох-трьох рокiв.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!