"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Україна з ЄС зайшли в глухий кут через цукерки

Середа, 16 лютого 2011, 18:11

Переговори про створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС знову зайшли у глухий кут - цього разу через цукерки.

Українська сторона вважає високе мито на свою кондитерську продукцію невиправданим, передаєDeutsche Welle.

ЄС хоче запровадити 50% мито на певні товари українського виробництва, зокрема йдеться про цукерки.

У Брюсселі непокояться, що українські кулінарні вироби складуть конкуренцію солодощам, виробленим у Євросоюзі.

Реклама:

Втім Київ на такі умови не погоджується, оскільки це може боляче вдарити по кондитерській галузі, де працюють 300 тисяч українців.

У Брюсселі вважають, що українська кондитерська галузь є добре модернізованою та конкурентоздатною.

Свого часу великі обсяги цукерок експортувалися з Україні до Росії, але під час напруження політичних відносин між Києвом та Москвою за президентства Віктора Ющенка, цей ринок значно зменшився.

Українські виробники намагалися обійти політичні перешкоди, перенісши виробництво двох фабрик безпосередньо до Росії.

Нині ж вони сподіваються знайти ринок збуту у Євросоюзі.

Під час переговорів українська сторона намагалася переконати представників ЄС у тому, що українські цукерки не будуть конкурувати із відомими бельгійськими виробниками шоколаду.

Оскільки продукти з Бельгії та України відрізняються як за якістю, так і за ціною.

Втім, перемовники від Євросоюзу продовжують наполягати на запроваджені мита.

За їхніми словами, до України висувають такі саме вимоги, як і до інших держав.

У Києві ж вважають, що ЄС вимагає від України того ж, що вимагав від країн-кандидатів на вступ до Євросоюзу.

Результатом таких компромісів було приєднання цих країн до ЄС. До України ж лише висувають вимоги, а натомість нічого не пропонують.

Водночас, впровадження високого мита на українські товари може означати, що багато українців просто втратять роботу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!