"Укртатнафта" може отримати 1,2 мільярда збитків

Четвер, 27 січня 2011, 13:13

Чистий збиток "Укртатнафти" за 2010 рік може скласти 1,17 млрд. гривень, що на 186 млн. менше, ніж за підсумками 2009 року.

Про це свідчать дані оперативного звіту про фінансові результати компанії за 2010 рік, інформуть OilNews.

У той же час "Укртатнафта" збільшила дохід від реалізації продукції на 43,3%, або на 6,66 млрд. гривень у порівнянні з 2009 роком до 22,03 млрд. гривень.

Між тим, джерело на підприємстві уточнило, що до дати подачі офіційної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку фінансові показники компанії можуть бути скориговані як у бік зменшення, так і збільшення.

Реклама:

Він нагадав, що за підсумками 2009 року показник чистого збитку ПАТ був збільшений на 112 млн. гривень.

Необхідно відзначити, збиткова діяльність "Укртатнафти" збереглася незважаючи на те, що в 2010 році компанія безпосередньо викуповувала українську нафту на аукціонах за цінами, які в середньому були на 20% нижче ринкових.

Зокрема, в 2010 році завод отримав 1,8 млн. тонн української нафти.

Підприємство також закупило 1,4 млн. тонн азербайджанської нафти, яка восени 2010 року поставлялася в країну без ПДВ через безподаткового імпортера ДП "Лівела".

Також завод переробляв казахстанський вакуумний газойль.

Крім традиційної номенклатури нафтопродуктів з жовтня 2009 року по червень 2010 року  підприємство випускало в промислових обсягах компоненти бензину КБ-92 і КБ-95.

З урахуванням зниженої ставки акцизного збору, якими обкладалися компоненти бензинів, підприємство оптимізувало близько 350 млн. гривень.

Всього з жовтня 2009 року по липень 2010 року ПАТ "Укртатнафта" виробила близько 330 тис. тонн компонентів бензинів.

ПАТ "Укртатнафта" - найбільший в Україні нафтопереробний завод проектною потужністю 18,6 млн. тонн. У 2007 році оперативний контроль над "Укртатнафтою" встановила група "Приват".

43% акцій підприємства належить НАК "Нафтогаз Україна".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: