Ахметов об'єднує свої медіа

Понеділок, 4 жовтня 2010, 09:15

Компанія "СКМ" Ріната Ахметова вирішила створити на базі телеканалу "Україна" медіагрупу.

Про це повідомила директор з розвитку медійного бізнесу "СКМ" Катерина Лапшина в інтерв'ю газеті "Дело".

У рамках формування холдингу "СКМ" уже передала "Медіа групі України" право власності на 99,999% акцій "ТРК "Україна".

Крім каналу "Україна", до складу холдингу увійшли спортивний канал "Футбол", регіональний канал "Донбас", компанія "Медіапартнерство", ексклюзивний продавець рекламного часу телеканалів "СКМ", а також інтернет-холдинг Digital Ventures (портал Точка.net).

Реклама:

Як пояснила Лапшина, згодом всі нові теле- та інтернет-проекти "СКМ" будуть реалізовуватися саме в рамках медіагрупи.

Зокрема це стосується спортивного каналу "Футбол+" і кіноканалу, запуск яких намічений на кінець 2010 року.

До медіахолдингу також увійдуть новинний канал, його мовлення почнеться в 2011-му, і власний продакшн-хаус, який зараз створюється.

За словами Лапшиної, рішення про створення медійної групи було продиктоване тим, що "за останні три роки телевізійний бізнес "СКМ" здійснив якісний ривок і його роль в групі зростає".

"Для забезпечення подальшого зростання і зміцнення лідерських позицій ми повинні максимально ефективно використовувати існуючі людські та інфраструктурні ресурси наших каналів і інтернет-проектів, працювати над підвищенням конкурентоспроможності цього бізнесу, витягувати всі можливі синергії", - зазначила вона.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!