Половина страховиків працює нелегітимно? Оновлено

Вівторок, 26 жовтня 2010, 14:00 -

Діяльність більше 1000 відокремлених підрозділів страхових компаній може виявитися нелигітимною.

Про це заявив на пресс-конференції голова Держфіпослуг Василій Волга, говорячи про результати перевірки відомством Державного реєстру фінансових установ.

"На сьогодні залишаються питання щодо легітимності внесення до Держреєстру фінансових установ 1022 відокремлених підрозділів страхових компаній, 301 підрозділу кредитних спілок і 157 підрозділів ломбардів", - зазначив голова відомства.

Перевірка прводилася за період 2004-2010 роки.

Реклама:

За словами Волги, серед зазначених суб'єктів підприємництва є великі страхові компанії, деякі з них входять до ТОП-50.

В ході зазначеної ревізії було виявлено величезну кількість помилок, невідповідностей, безпідставні внесення відокремлених підрозділів до реестру, зниклі справи за деякими фінансовими установами та невиконання або неналежне виконання посадовими особами Держфінпослуг своїх службових повноважень.

Наразі відомо, що близько 20 працівників відомства може бути притягнуто до кримінальної відповідальності, "починаючи від рядових виконавців і закінчуючи деякими заступниками керівників Комісії".

"Достеменно усе буде відомо тільки за результатами розслідування випадків зловживання органами Генпрокуратури", - підкреслив керманич Держфіпослуг.

Волга наголосив, що у виявлених серйозних порушеннях на 90% винні співробітники відомства.

Він звернувся до учасників ринку з пропозицією негайно перевірити відповідність реєстрації своїх ліцензій та відокремлених підрозділів реєстру фінансових установ та у разі виявлення невідповідності відразу повідомити про це комісію.

Так, з 1 листопада, Держфінпослуг буде направляти компаніям приписи про виявлені порушення щодо невідповідності з даними держреєстру. З цього моменту компанії зможуть  у визначений законодавством термін усунути порушення.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: