Техно

Які ретроавтомобілі користуються особливим попитом
Класичні автомобілі не мають ніякої кореляції з іншими видами вкладення грошей. Індекси творів мистецтва і вин з 2011 року розвиваються негативно, тоді як автомобілі стабільно ростуть. (Рос.)
ООН хоче регулювати інтернет
Вашингтон спочатку натиснув на Amazon, змусивши її відмовити Wikileaks у використанні її серверів, а потім - на PayPal, змусивши її відмовитися приймати пожертви на користь Wikileaks. Зупинило це Wikileaks? Ні. (Рос.)
П'ять міфів про китайський інтернет
У 2000 році Білл Клінтон сказав: "Немає сумнівів, що Китай намагається закрутити гайки в інтернеті. Що ж, удачі йому! Це схоже на спробу прибити желе цвяхами до стіни". Однак Китай, здається, завів собі найбільший у світі молоток. (Рос.)
Краків переживає технологічний міні-бум
Оптимісти називають місто маленькою Кремнієвою долиною Центральної Європи. Його активний розвиток став магнітом для кваліфікованих кадрів. (Рос.)
Автовиробники готові до крайніх заходів
Обвал продажів, викликаний борговою кризою в південних країнах єврозони, різко загострив в Європі проблему надлишкових потужностей. Вже надходять повідомлення про закриття заводів. І це тільки початок, попереджають експерти. (Рос.)
Дивовижна одіссея автомобілів класу люкс
Імпортні мита змушують автоконцерни вдаватися до незвичайних методів. Так, наприклад, автомобілі преміум-класу збирають два рази (рос.)
Життя без мобільного
Я намагаюся напоумити друзів, запитую їх, що хорошого може мені дати їх дурна іграшка. Перед тим, як відповісти, вони обводять мене довгим і важким поглядом і питають: "Ти це серйозно?". (Рос.)
Сертифікція
Україна повинна або відмовитися від сертифікації авто, або перейти на європейські стандарти безпеки та екології. Зробити це можна "малою кров'ю" - визнати сертифікати інших держав на підставі міжурядових угод.
Пінчук відкрив новий металургічний завод
4 жовтня "Інтерпайп" презентував перший металургійний завод, який побудований "з нуля" за роки незалежності. Будівництво під керівництвом італійців тривало 6 років, та поглинуло $700 млн. Ось як відбувалося відкриття (фото)
Чи правда, що майбутнє - за електромобілями?
"При придбанні машини французи не враховують додаткові витрати - 6 тис євро на рік, 13% з яких - на пальне. Колись вони зрозуміють: повна заправка електрикою за 2 євро серйозно скоротить їх витрати". (Рос.)
"АвтоЗАЗ" та "Богдан" не платитимуть
Популярний сегмент авто з двигунами від 2000 до 3000 куб см подорожчає на 14 080 грн. До 3500 кубічних сантиметрів збір становитиме 19 085 грн, більше - 30 250 грн. Але це стосуватиметься лише справжніх іномарок. У Ялті Азаров планує домовитися з Медведєвим, і обидві країни можуть зробити "утилізаційний" виняток одна для одної.
"Воля" ослабла. Уже назавжди?
Кияни пам'ятають: великою розкішшю вважалася технологія, коли по телефонній лінії можна було і дзвонити, і виходити в інтернет. "Воля" "підірвала" ринок, запропонувавши інтернет і телебачення через один кабель. Хоча вже тоді ставлення до клієнтів було посереднім. (Рос.)
Підпишіться на наші повідомлення!