СПЕЦПРОЕКТ ""
5 автомобилистов о том, почему от неофициальных СТО следует держаться подальше

5 автомобилистов о том, почему от неофициальных СТО следует держаться подальше

Четверг, 29 апреля 2021, 15:00 -
Что делать, если пора проходить техобслуживание, поменять запчасти, масло или резину для вашего авто? Отремонтировать что-то конкретное или вообще понять, что не так, сделав внеплановую диагностику автомобиля? Конечно, ехать в официальный сервисный центр, ответят многие владельцы авто. Но не все. (укр)

Деякі автомобілісти все одно вибирають неофіційні сервіси. Забігаючи наперед: частіше за все вони в них розчаровуються.

Спочатку автомобілісти банально не встигають подумати про ризики, пов'язані із "сірими" СТО: немає часу, треба зробити все швидко, прямо тут і зараз, а іноді ще хочеться зекономити, особливо якщо гарантія вже не діє.

Тож якщо почули підозрілий стукіт або авто почало відводити вбік, заїжджають на найближчий невідомий сервіс, щоб усе полагодити. Замінити колодки, підшипники, підкачати шини або зробити діагностику.

Інший варіант – звернутися за порадою до бувалого знайомого, який "точно має знати".

Реклама:

Приїжджаючи на сервіс, водії, які часто поспішають, просять швидко зробити все належним чином і відразу забувають про це. "Що там, пару годин? Добре, давайте, мені треба встигнути потрапити додому до заторів!".

Життєво? Авжеж. Однак обіцянки майстрів виконати свою роботу добре не зменшують ризики. Головний з них – те, що сервіс не буде компетентним і завдасть шкоди авто, а іноді взагалі може бути небезпечним.

На СТО існують перевірені часом прийоми: вам можуть приписати неіснуючу поломку, щоб отримати більше грошей, встановити підробку замість оригінальних запчастин чи щось зламати, щоб ви повернулися на СТО з більшою проблемою.

Це далеко не весь перелік проблем, які можна отримати від одного невдалого візиту до таких "спеціалістів". Якщо ви теж інколи користуєтеся такими СТО, зверніть увагу ось на що.

Чи помічали ви, що після візиту часто доводиться через короткий проміжок часу повертатися до сервісу зі схожою проблемою? Набагато раніше, ніж після візиту до офіційного сервісу. Це не збіг, а закономірність.

Навмисне неякісне обслуговування призводить до того, що проблеми виникають знову і знову. У підсумку ви все одно витрачаєте більше грошей на візити до сервісу, але навіть не помічаєте цього через ілюзію економії.

На прикладі власників Volvo ми розвіяли популярні міфи про обслуговування авто. Пояснюємо, чому користуватися офіційним сервісом не просто правильно і надійно, а й вигідно.

Ми запитали власників Volvo, як вони обслуговують свої автомобілі та чому надають перевагу офіційному сервісу.

Єгор Сафонов, підприємець

 

Мій батько купував Volvo XC60 як сімейне авто. Це трапилося майже випадково: проїжджали повз салон Volvo в Харкові і вирішили зайти. Коли побачили модель, яка нас зацікавила, менеджер Роман професійно розповів нам про неї.

До речі, саме цей менеджер пізніше продав нам і іншу Volvo: приємне обслуговування стало одним з важливих факторів, який зіграв роль у рішенні про придбання. Тепер наша родина – постійні клієнти, ми не маємо наміру пересідати на інші автомобілі. Плануємо придбати ще одне авто того ж бренду.

XC60 – безпечне, стримане авто, яке служить нам вірою і правдою з 2013 року. Ми обслуговували машину за гарантією лише на офіційному сервісі, як і після гарантії. Був короткий період, коли салон у Харкові перебудовувався, тому ми були вимушені знайти інший сервіс, який був ближче територіально.

Там усе пішло не так. Одного разу нам сказали, що з нашою проблемою там не зіштовхувалися, тому банально не знають, що робити. Після цього ми повернулися до офіційного сервісу.

Ми зрозуміли, що так набагато комфортніше, надійніше і вигідніше. Туди завжди приємно звертатися: до клієнтів ставляться з повагою, це проявляється навіть у дрібницях. Наприклад, механіки там ніколи не сідають в авто в брудному робочому одязі та завжди використовують чохли.

Поки все перевіряють, можна відпочити та почекати за кавою або піти у своїх справах і забрати машину, коли буде зручно.

Крім планового обслуговування, ми користуємося іншими послугами, наприклад, тонували автомобіль. Щодо всього іншого – на щастя, машини Volvo дуже надійні, тому позапланової необхідності звертатися до сервісу через поломки не виникало.

Наталія, власниця салону меблів 

 

Лише у 34 роки я змогла придбати перший автомобіль. Щоб не отримати "кота в мішку", обирала з нових авто. Багато чула, що Volvo – найбезпечніший автомобіль, тому вирішила купити ХС40.

Компактний, безпечний кросовер – я була вражена і задоволена водночас. Проте я не врахувала подальших нюансів з експлуатацією мого авто.

Біля мого дому є СТО, то навіщо їхати до дилера київськими заторами? Я почала користуватися послугами СТО відразу після закінчення гарантії, бо кожна поїздка до дилера на ТО забирала багато часу і відволікала від основних справ.

Майстри весь час казали: то мастило знову треба замінити, то фільтри, і якось аж надто часто. Я дівчина, і оскільки це моє перше авто, не дуже звертала на це увагу. Треба – то й треба.

Однак з часом двигун почав видавати дивні звуки. При ввімкненні кондиціонера починали вібрувати кермо і сидіння. Думала: може, так воно і треба. На СТО казали: "Це у вас такий автомобіль".

Останньою краплею стала поломка авто на трасі Київ – Житомир. Мусила викликати евакуатор, і вже тоді поїхала до дилера.

Там було як ножем по серцю: не треба було міняти оті всі деталі. Інструмент використали не той і щось зіпсували. Навіть дилер не міг сказати, коли саме на СТО все те зробили. А ще з мене "зняли" купу грошей за те, чого не треба було робити. Скажу коротко і без емоцій: "сіра" СТО – ні, ні і ще раз ні.

Сергій Михальчук, клієнт сервісу Volvo

 

У 2019 році я купив дружині Volvo з пробігом, на той момент авто було 4,5 року. Як це прийнято робити з уживаними автомобілями, поміняв мастило, усі витратні матеріали, ремінь газорозподільчого механізму.

Цей ремінь, армований металом та із "зубами", використовується для синхронізації роботи системи запалювання і ходу поршнів та клапанів. Строк його служби – 100-150 тис км. Якщо він порветься, це може призвести до великих витрат, бо це здатне вплинути на двигун.

Так і сталося в моєму випадку. Коли пробіг становив лише 40 тис км, тобто через півтора року, ремінь надірвався та проскочив на три зуби. Якщо коротко, це означає повну заміну двигуна.

Так не могло статися просто через знос, тому що пробіг був невеликий. Я поїхав на офіційний сервіс, де мені пояснили, що натяжний ролик встановили неправильно – навпаки. Натяжка була в інший бік, тому ремінь швидко зламався. Я був шокований, але довелося змиритися і замовити новий двигун.

Майстри Volvo швидко виправили цю проблему, але через те неякісне обслуговування я зазнав великих збитків. Їх могло не бути, якби я одразу звернувся до професіоналів.

З тих пір ніяких проблем з машиною в мене не виникало. Тепер обслуговуюся тільки на офіційному сервісі. Бувають випадки, коли економія недоречна і виливається в набагато більші витрати.

Геннадій Макеєнко, співвласник бізнесу

 

Volvo XC60 припав мені до душі. Він підходить під стиль мого життя: і швидкий, і одночасно нікуди не поспішає. Це як життєвий баланс. Йдеться зовсім не про преміальність, скоріше, про інші цінності.

Пам'ятаю, як їхав у Києві по вулиці Жилянській, де тоді був салон Volvo. Зупинився і вирішив роздивитися кілька моделей. Менеджери професійно і привітно розповіли мені про переваги XC60, нічого не нав'язуючи, і це мене підкорило.

Для серйозного обслуговування я завжди вибирав лише офіційний сервіс, ніколи його не зраджував. Це логічно: якщо я купую машину в офіційного дилера, то він відповідає за все, що стосується цього авто: обслуговування, запчастин. Так простіше і надійніше.

Якщо щось трапляється, ти просто звертаєшся до офіційного сервісу замість того, щоб шукати на свою голову нові проблеми.

Коли потрібно було зробити якусь дрібницю, наприклад, поміняти лампочку в салоні, тоді по дорозі заїжджав на першу-ліпшу СТО. Однак це не стосується чогось серйознішого та планового ТО.

Раніше моє авто проходило ТО два-три рази на рік, а зараз через пандемію і пробіг менший, і необхідність в частому обслуговуванні також зменшилася. Проте все одно заїзжджаю до сервісу для профілактики приблизно раз на рік.

Людей там небагато, натовпів немає, тому зазвичай беру каву і говорю з менеджером, поки там усе перевіряють. Якщо потрібно, прямо на місці проводжу робочі зустрічі, щоб не марнувати час.

Руслан Костюк, керівник компанії у сфері IT

 

У мене два автомобілі Volvo: S60CC та V60CC. Коли я вибирав авто, у думках було три бренди.

Усе вирішив випадок: під час робочої поїздки я потрапив у салон Volvo. Машину мені віддали на тест-драйв, від якого були лише приємні враження. Вирішив ще подумати і в результаті придбав її через рік.

Через два роки виникла потреба в ще одному авто, і сумнівів щодо бренду вже не було.

Я ніколи не ставив за мету обслуговуватися на неофіційних сервісах, але кілька разів так сталося. Я мешкаю в Хмельницькому, а там немає офіційного сервісу. Робочі поїздки до Києва не завжди збігаються з графіком обслуговування авто, тому одного разу я звернувся до місцевого сервісу.

Коли я зателефонував і описав проблему, мені сказали: "Приїдьте, ми подивимося ваше авто і скажемо, чи зможемо з ним працювати. Ми не знаємо, що робити з новими моделями". Після такої відповіді я вирішив туди не їхати, бо це було б небезпечно.

Я звернувся до офіційного дилера. Там швидко і якісно поміняли колодки, і я був задоволений. Після того випадку бажання робити щось на "сірих" СТО зникло. Краще витратити більше часу і поїхати в Київ.

Була ситуація, яка добре показала ставлення офіційного сервісу. Була кампанія з відкликання моєї моделі – виробник радив замінити певні деталі. Мені замінили їх безкоштовно і безпроблемно, чого б ніколи не сталося, якби я користувався послугами хмельницьких сервісів.

Спеціалісти офіційного сервісу мають досвід роботи з цією маркою, тому можуть виявити приховані дефекти і все виправити, щоб уникнути проблем у майбутньому. Такий випадок у мене теж був.

Для всіх нових автомобілів Volvo діє гарантія в офіційних сервісах дилерських центрів. Гарантія дається на два роки без обмеження пробігу.

Починаючи з третього року експлуатації, власники можуть отримувати додаткову вигоду та заощаджувати на офіційному обслуговуванні 10-30% залежно від віку авто.

Volvo, яким понад вісім років, отримують найбільшу вигоду від обслуговування в офіційному дилерському центрі.

Усе це в рамках Національної програми лояльності Volvo для підтримки авто з пробігом, аби продовжити термін експлуатації авто та зберегти їх вартість.

Крім того, у власників є додаткова гарантія на оригінальні запчастини, послуга Volvo Assistance для невідкладної допомоги в разі неочікуваної ситуації в дорозі.

На час самого сервісу за власником авто закріплюється не лише механік, як на звичайній СТО, а й персональний менеджер, який може відповісти на будь-яке запитання і знатиме всі нюанси про ваш випадок.

Під час техобслуговування фахівці потурбуються про важливі дрібниці: оновлять програмне забезпечення, запропонують послуги шинного готелю та сезонної заміни гуми, помиють авто.

Якщо вам необхідно кудись поїхати, на час обслуговування запропонують альтернативне авто на незапланований, але приємний тест-драйв.

Офіційний сервіс – це завжди якість, надійність та компетентність, тому зраджувати йому і ризикувати немає сенсу. Знайти повну інформацію про сервіс для власників авто, переваги та додаткові бонуси можна на офіційному сайті Volvo.

Матеріал: Ксенія Карпова

Фото: Дмитро Ларін