Страхова Група «ТАС» запускає мобільну страхову допомогу

Четверг, 22 апреля 2010 —
Iз квітня 2010 року в компанії запроваджена послуга доступу з мобільного телефону до оператора цілодобового Call-центру за допомогою короткого номеру.
Страхова Група «ТАС» продовжує підвищувати рівень сервісу для клієнтів. Із квітня 2010 року в компанії запроваджена послуга доступу з мобільного телефону до оператора цілодобового Call-центру за допомогою короткого номеру. Відтепер будь-який клієнт може повідомити про настання страхової події мобільним телефоном, користуючись коротким номером 518. Послуга діє для абонентів операторів зв’язку «МТС-Україна» (торгові марки МТС і Jeans) та «Астеліт» (ТМ life:)). «Короткий номер легко запам’ятати, а мобільний телефон зараз є практично у кожного, тому ми прогнозуємо, що клієнти будуть контактувати з Call-центром набагато частіше, – говорить заступник голови правління СГ «ТАС» Олександр Тимошенко. – Це дозволить зробити врегулювання страхових подій ще більш зручним та швидким». Також повноцінний доступ до послуг Call-центра отримають ті клієнти Страхової Групи «ТАС», які через обмежені фізичні можливості не можуть користуватися голосовим зв’язком. Для них передбачено спеціальний алгоритм зв’язку з Call-центром за допомогою SMS-повідомлень. Дзвінок на номер 518 дозволить скористатися і рештою послуг Call-центра, які раніше були доступними тільки за номером 0 800 500 195. Зокрема, кожен бажаючий зможе дізнатися актуальну інформацію про акції та продукти СГ «ТАС». Особи, що застраховані за програмою добровільного медичного страхування, зможуть в будь-який час зв’язатися з лікарем-координатором власної служби медичного асистансу СГ «ТАС». Страхувальники наземних транспортних засобів оцінять послугу розрахунку їх ринкової вартості. «За допомогою короткого номера мобільного зв’язку «Страхова Група «ТАС» запускає ще один ефективний канал комунікації з клієнтом, і тим підтверджує репутацію лідера ринку страхових послуг, а також кліентоорієнтованої компанії, що впроваджує найсучасніші технології», – резюмує Олександр Тимошенко.
Реклама: