45 лет неисчерпаемой энергии белоцерковских шинников - от прошлого к настоящему

Среда, 20 декабря 2017, 09:00

На початку 60-х років ХХ століття державна комісія СРСР обирала місце для спорудження комбінату шин і гумоазбестових виробів. Серед десяти міст-претендентів  вибір зупинився на Білій Церкві – провінційному містечку на Київщині. Головними аргументами вважалися наявність тут річки Рось – великого водного басейну, необхідного для технологічного процесу виготовлення шин, зручне географічне розташування міста та його близькість до стратегічних автомобільних і залізничних магістралей. Планувалося, що майбутній промисловий комбінат випускатиме 4 мільйони шин для легкових автомобілів та сільгоспмашин. Кошторисна вартість будівництва комбінату складала 306,22 мільйона карбованців.

 

У січні 1967 р. будівельники встановлюють перші колони каркаса шинного заводу. Сюди їдуть фахівці з усіх куточків колишнього СРСР. З випередженням встановлених термінів тривають пуско-налагоджувальні роботи промислового устаткування. До речі, обладнання постачалося не лише вітчизняне, а й з НДР, Польщі, Болгарії, Чехословаччини. У лютому 1972 р. комбінат очолив М.Т.Митрофанов. А 22 грудня 1972 р. о п’ятій годині ранку випущено першу шину. Примітно, що середній вік шинників був тоді всього 22 роки. Молоді люди випромінювали енергію ентузіазму і встановлювали рекорди за рекордами – мільйонна шина, десятимільйонна, мільйонна автокамера…

З часом завод і працівники набиралися досвіду, безперервно вчилися. Тому і виробництву передавалася та невичерпна енергія зростання. Завод початку 80-х і до середини 90-х – це масштабна реконструкція підготовчого цеху та виробництва вантажних шин, перехід до першого у колишньому СРСР виробництва шин радіальної конструкції більш ніж 40 моделей, перші шини 15-16 дюймів для легковантажних автомобілів.

Білоцерківські шинники не зупинилися на досягнутому. Складний період в економіці 2000-х років змусив різко переорієнтувати виробництво з комплектування АвтоВАЗ, пошук нових каналів та ринків збуту. Тоді завод компенсував втрату попиту шин 13 дюйму пропозицією шин 15-16 дюйму. Так виникла історична енергія лідерства. У ці часи освоєно виробництво більше сотні нових типорозмірів шин для автотранспорту та сільськогосподарської техніки, розпочато виробництво великогабаритних шин. Саме у 90-і роки створена система контролю і управління всією технологічною і нормативною документацією підприємства згідно з вимогами ISO 9001:2000.

Реклама:

Сьогодні підприємство, зберігаючи кращі традиції, живе новою енергією розвитку. Триває масштабна модернізація виробництва: запрацювали нові лінії форматорів-вулканізаторів, найсучасніші шиноскладальні комплекси, новітня лінія інспекції якості. Орієнтуючись на споживчий ринок, шинники розширюють асортимент сучасними моделями шин з поліпшеними технічними характеристиками. Зростають продажі шин 16 і вище дюймів. Як наслідок, для українського шинного виробника відкриваються нові можливості, нові експортні ринки і нові кілометри  доріг у всіх куточках світу.

Читайте нас также в Telegram. Подписывайтесь на наши каналы "УП. Кляті питання" и "УП. Off the record"

Реклама:
Подпишитесь на наши уведомления!