Джастин Бибер и новый виток свобод

Джастин Бибер и новый виток свобод

Ebay только говорит о привлечении несовершеннолетних. Facebook же, нанимая батальоны юристов и лоббистов, разрабатывает сложные алгоритмы, чтобы разрешить доступ лицам, которым еще не исполнилось 13-ти. (Укр.)
Вторник, 7 августа 2012, 19:19
Даниил Нестеров, специальный корреспондент ЭП

Схоже, електронна комерція та соціальні мережі здатні стати провідниками змін, які повністю змінять наше уявлення про покупців.

Йдеться не про ускладнення життя звичайним ритейлерам. Конкуренція зі звичайними мережами вже стала настільки звичайною річчю, що багато людей у світі просто впевнені у скорому завершенні традиційного сприйняття магазину.

Не виключено, що за кілька років погляди на сегментацію покупців зміняться докорінно. Якщо раніше американські маркетологи довго захоплювалися бебі-бумерами, першого покоління справжніх споживачів з високими статками, то невдовзі захоплення перекинеться на бебі-споживачів.

Роздрібні торгівці давно працювали над тим, щоб саме діти впливали на споживання. Яскраві прикасові зони, наповнені солодощами в яскравих обгортках, просто створені для того, щоб дитина встигла щось вхопити, нудьгуючі в черзі.

Реклама:

Величезні компанії, на кшталт Coca-Cola, свідомо спрямовують свої маркетингові зусилля на молодих матусь. Це величезні і дуже стратегічні інвестиції в нових і лояльних покупців, які будуть приносити дохід десятки років по всьому світу.

Але, схоже, їх випередять на повороті. Одразу дві великі відомі компанії стали замислюватись, як залучити до себе молоду аудиторію. Це Facebook та Ebay.

Якщо торгівельний онлайн-майданчик тільки говорить про залучення осіб, молодших за 18 років, то соціальна мережа наймає батальйони юристів та лобістів і розробляє складні алгоритми, щоб дозволити доступ особам, яким ще не виповнилося 13-ти.

Фото dziennik.pl

Обидві компанії мотивують своє бажання залучити молодші аудиторії тим, що вони і так вже мають облікові записи, але при реєстрації додали собі кілька років. До того ж, в міжнародній системі здійснення електронних платежів PayPal, яка належить Ebay, вже існують облікові записи тих, кому виповнилося 13 років.

Відтак, компанія розраховує відкрити доступ до таких акаунтів на торговельному майданчику вже впродовж найближчих дев'яти місяців.

Facebook поки що веде розлогі юридичні дискусії. В обох компаніях запевняють, що будуть уважно фільтрувати контент та пропозиції для молодої аудиторії і, звичайно ж, надаватимуть батькам можливість контролю.

Загалом не важливо, що Facebook так просто намагається змінити баланс приросту власної аудиторії на користь розвинутих ринків. Адже переважна більшість людей в США та Європі вже мають облікові записи, а нові користувачі - це, здебільшого, представники країн, що розвиваються.

Не важливо, що банки США при випуску платіжних карток для осіб, молодших за 21 рік, вимагають не лише "благословення" батьків, а й підтверджених джерел доходу.

Фото pmrada.wordpress.com

На мою думку, ініціативи з батьківським контролем приречені на провал. Тинейджери і без цього кажуть про Facebook, що це мережа для їх матусь. Можливо, це і спрацює, але тимчасово. Набагато важливіші ті події, які можуть відбуватися далі.

Наприклад, новий виток боротьби за демократичні свободи. Тільки тепер не збоку пригнічених народів Близького Сходу чи Африки, а з боку тих самих тинейджерів. Адже колись були жорсткіші обмеження: майновий, віковий ценз і навіть статевий.

Тинейджери - теж люди, які можуть самі вирішувати, що їм купувати, дивитись, споживати. І з них би вийшов чудовий правозахисний рух нової хвилі, який би змагався за визнання повнолітніми з 13 років, наприклад.

Тому, можливо, Facebook та Ebay варто було б інвестувати власні зусилля в таку собі м'яку революцію на чолі з Джастіном Бібером та Селеною Гомез. Причому якомога швидше, доки останній не виповнився 21 рік. Адже боротьба за свободи - чудова стратегія для розвитку власного бізнесу.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама: