Ніхто не показував пасажирам результати порівняльного "краш-тесту" фургона від "Мерседеса" і, для прикладу, I-VANa від "АвтоЗАЗу". Не факт, що вітчизняний автобус краще витримає удар, і переконати в зворотному нема кому. (Рос.)
22 лютого 2013, 09:28 — Олександр Черевко, для ЕП
Міністр пропонує нафтопереробникам "цукерку" у вигляді вигнання з ринку білоруських нафтопродуктів. В обмін він нібито пропонує запустити два НПЗ - Одеський та Лисичанський. Однак нема підстав вважати, що ця цукерка в міністра є насправді. І що власники НПЗ її хочуть отримати.
21 лютого 2013, 17:21 — Данило Нестеров, ЕП
Хай нікого не дивує, що активи корпорації сина вічного чиновника, які раптово взялися нізвідки, оцінюють 2 мільярдами гривень. Схоже, в Україні пора оголошувати про початок "Епохи щасливої молодості та могутності".
21 лютого 2013, 10:31 — Сергій Щербина, ЕП
Критерієм оцінки діяльності міністерства повинні бути не валові показники галузі, а якість надання адміністративних послуг учасникам ринку. (Рос.)
21 лютого 2013, 09:11 — Володимир Макар, для ЕП
У Києві подекуди шляховики уже укладають прогресивну суміш, що не парує навіть у морози. Та радіти рано. Краї вибоїни слід зрізати фрезою, вирівнявши яму до однакової глибини, і змастити краї гарячим бітумом. Однак ремонтники кладуть суміш прямо у воду.
20 лютого 2013, 11:45 — Олександр Черевко, для ЕП
В разі ухвалення урядового законопроекту "про прозорість ЗМІ", вірогідність чого є максимальною, дані про справжніх власників створюваного медіа-холдингу "Сім'ї", легендарного "Зеонбуду", та мотивація рішень Нацради про розподіл кнопок лишаться загадкою.
20 лютого 2013, 07:49 — Сергій Щербина, ЕП
"Ми підрахували: якщо дозволити використовувати долар як засіб плати за приватизоване майно, то скупити всю Україну можна за якихось 3 млрд дол Приміром, вартість розкішного вагона СВ - 32 дол".
19 лютого 2013, 14:07 — Володимир Ларцев, для ЕП
"Потрібно зробити більш жорсткою реєстрацію. На облік повинні братися люди, які працюють у місті. Якщо вони працюють у Києві і наймають тут квартиру, значить, хтось отримує дохід від здавання в оренду цього житла. Вирішення питання з реєстрацією дозволило б нам отримувати більше грошей". (Рос.)
19 лютого 2013, 10:25 — Світлана Крюкова, Сергій Лямець, ЕП
Син віце-прем'єра має намір віднести старі шини авто до стін "Укравтодору": там 18 лютого проходить акція "Я ненавиджу "Укравтодор". Він зробить це на зло чиновникам, а ще - щоб не платити за утилізацію. (Рос.)
18 лютого 2013, 13:01 — Світлана Крюкова, ЕП
Центральний ринок міста привернув увагу Володимира Мельниченка та Миколи Присяжнюка. Нардеп-чоловік Інни Богословської і міністр АПК вирішили контролювати обіг картоплі і сала у стратегічно важливому регіоні.
18 лютого 2013, 00:36 — Економічна правда
У січні бюджет був виконаний за доходами за рахунок авансових платежів з податку на прибуток. Примітно, що переплати за 2012 в цьому році враховувати не дозволили. Унікальним став недобір платежів з нафтогазового сектору, що викликає питання про стан НАК "Нафтогаз" (рос.)
16 лютого 2013, 13:34 — Андрій Вишинський, для ЕП
Візьмімо метеорологічну карту Землі і замість руху вітру нанесімо на неї швидкість економічних змін у регіонах. В результаті отримаємо бриз в Америці, турбулентність у Європі і тропічний циклон в Китаї. (Рос.)
16 лютого 2013, 08:53 — Антон Дудукін, "Вести", Росія
Якщо фірма може замовити собі дорогий сайт, то вона - багата. Значить, Українська держава - дуже багата, бо мало хто може створити собі сайт за півмільйона, а то й за мільйон. Так що цей текст для бізнесменів. Заздріть.
15 лютого 2013, 16:47 — Леся Іванова, "Наші гроші"
Два охоронці та пенсіонер з Донецька за рік отримали від державного "Укртрансгазу" 1,7 млрд грн. Спроба простежити, кому дістаються колосальні державні гроші, привела до сина президента. Для різноманітності - молодшого.
15 лютого 2013, 10:00 — Денис Бігус, для ЕП
Невідома група, яку контролює Сергій Курченко, за два роки досягла фантастичних результатів на нафтогазовому ринку. "ГазУкраїна-2009" фактично монополізувала український ринок скрапленого газу та активно просувається на бензиновому ринку, користуючись небаченими пільгами. Виявилося, що у Курченка є зв'язки з дуже поважними людьми з Донецька.
14 лютого 2013, 14:52 — Сергій Щербина, ЕП
Відновлення Мінпромполітики означає, що держава за рахунок платників податків буде утримувати орган, який лобіюватиме інтереси олігархічного капіталу. Навіщо тоді було віддавати за безцінь держпідприємства, якщо вони, перейшовши в приватні руки, знову вимагають пільг, дотацій та інших форм держпідтримки? (Рос.)
14 лютого 2013, 09:21 — Володимир Ларцев, для ЕП