Публікації

Ринок автоперевезень: знову монополізація?
Ніхто не показував пасажирам результати порівняльного "краш-тесту" фургона від "Мерседеса" і, для прикладу, I-VANa від "АвтоЗАЗу". Не факт, що вітчизняний автобус краще витримає удар, і переконати в зворотному нема кому. (Рос.)
Ставицький думкою багатіє
Міністр пропонує нафтопереробникам "цукерку" у вигляді вигнання з ринку білоруських нафтопродуктів. В обмін він нібито пропонує запустити два НПЗ - Одеський та Лисичанський. Однак нема підстав вважати, що ця цукерка в міністра є насправді. І що власники НПЗ її хочуть отримати.
Схеми "Сім'ї". Військкомат для Януковича
Хай нікого не дивує, що активи корпорації сина вічного чиновника, які раптово взялися нізвідки, оцінюють 2 мільярдами гривень. Схоже, в Україні пора оголошувати про початок "Епохи щасливої молодості та могутності".
За що похвалити міністра АПК
Критерієм оцінки діяльності міністерства повинні бути не валові показники галузі, а якість надання адміністративних послуг учасникам ринку. (Рос.)
Холод від асфальту
У Києві подекуди шляховики уже укладають прогресивну суміш, що не парує навіть у морози. Та радіти рано. Краї вибоїни слід зрізати фрезою, вирівнявши яму до однакової глибини, і змастити краї гарячим бітумом. Однак ремонтники кладуть суміш прямо у воду.
Прозорість імені Лавриновича
В разі ухвалення урядового законопроекту "про прозорість ЗМІ", вірогідність чого є максимальною, дані про справжніх власників створюваного медіа-холдингу "Сім'ї", легендарного "Зеонбуду", та мотивація рішень Нацради про розподіл кнопок лишаться загадкою.
Сертифікатна приватизація як засіб пограбування народу. Частина 1
"Ми підрахували: якщо дозволити використовувати долар як засіб плати за приватизоване майно, то скупити всю Україну можна за якихось 3 млрд дол Приміром, вартість розкішного вагона СВ - 32 дол".
Руслан Крамаренко: Я б не розширював межі Києва
"Потрібно зробити більш жорсткою реєстрацію. На облік повинні братися люди, які працюють у місті. Якщо вони працюють у Києві і наймають тут квартиру, значить, хтось отримує дохід від здавання в оренду цього житла. Вирішення питання з реєстрацією дозволило б нам отримувати більше грошей". (Рос.)
Чому Porsche не їздять по українських дорогах
Син віце-прем'єра має намір віднести старі шини авто до стін "Укравтодору": там 18 лютого проходить акція "Я ненавиджу "Укравтодор". Він зробить це на зло чиновникам, а ще - щоб не платити за утилізацію. (Рос.)
Миротворці увійшли в Кам'янець-Подільський
Центральний ринок міста привернув увагу Володимира Мельниченка та Миколи Присяжнюка. Нардеп-чоловік Інни Богословської і міністр АПК вирішили контролювати обіг картоплі і сала у стратегічно важливому регіоні.
"Активізація" економіки вже почалася
У січні бюджет був виконаний за доходами за рахунок авансових платежів з податку на прибуток. Примітно, що переплати за 2012 в цьому році враховувати не дозволили. Унікальним став недобір платежів з нафтогазового сектору, що викликає питання про стан НАК "Нафтогаз" (рос.)
Трильйонний ринок нерухомості Китаю
Візьмімо метеорологічну карту Землі і замість руху вітру нанесімо на неї швидкість економічних змін у регіонах. В результаті отримаємо бриз в Америці, турбулентність у Європі і тропічний циклон в Китаї. (Рос.)
Сайти для влади. Золоте дно
Якщо фірма може замовити собі дорогий сайт, то вона - багата. Значить, Українська держава - дуже багата, бо мало хто може створити собі сайт за півмільйона, а то й за мільйон. Так що цей текст для бізнесменів. Заздріть.
"Укртрансгаз": через пенсіонера до президента?
Два охоронці та пенсіонер з Донецька за рік отримали від державного "Укртрансгазу" 1,7 млрд грн. Спроба простежити, кому дістаються колосальні державні гроші, привела до сина президента. Для різноманітності - молодшого.
Хто такий Сергій Курченко
Невідома група, яку контролює Сергій Курченко, за два роки досягла фантастичних результатів на нафтогазовому ринку. "ГазУкраїна-2009" фактично монополізувала український ринок скрапленого газу та активно просувається на бензиновому ринку, користуючись небаченими пільгами. Виявилося, що у Курченка є зв'язки з дуже поважними людьми з Донецька.
Навіщо була потрібна приватизація?
Відновлення Мінпромполітики означає, що держава за рахунок платників податків буде утримувати орган, який лобіюватиме інтереси олігархічного капіталу. Навіщо тоді було віддавати за безцінь держпідприємства, якщо вони, перейшовши в приватні руки, знову вимагають пільг, дотацій та інших форм держпідтримки? (Рос.)