Торгівля з Китаєм. Український бізнес запрошують на найбільший ярмарок Азії
PROMOTED

Торгівля з Китаєм. Український бізнес запрошують на найбільший ярмарок Азії

Понеділок, 25 березня 2019, 13:00 -
У Києві презентували одну з найбільших економічних подій Азії — Кантонський ярмарок. Захід проводиться уже понад 60 років поспіль двічі на рік у китайському місті Гуанчжоу і збирає десятки тисяч підприємців з усього світу. У 2019 році ярмарок відбуватиметься з 15 квітня до 5 травня.

Глобальний торговий майданчик

Кантонський ярмарок або Китайський ярмарок імпортних та експортних товарів (CIEF) — найбільша в Китаї торгова виставка, яка була вперше організована навесні 1957 року. Часто її називають головною вітриною китайської промисловості і барометром зовнішньої торгівлі Китаю.

У 2019 році у заході, що розташовується на площі 1,185 млн кв м, візьмуть участь понад 25 тис представників бізнесу. Ярмарок розділений на три етапи, на кожному з яких будуть представлені різні категорії товарів та послуг.

Перший етап — 15-19 квітня. Тут будуть експонуватися електронні товари та побутова техніка, обладнання для малого бізнесу і виробництва, автомобілі та автозапчастини, будівельні матеріали, освітлення, хімічні продукти.

Другий етап — 23-27 квітня. Тут будуть представлені споживчі товари, сувеніри та подарунки, прикраси для дому.

Третій етап — 1-5 травня. Будуть представлені текстильні товари, одяг, взуття та аксесуари, офісне обладнання, товари для відпочинку, медичні прилади, медикаменти і тонізуючі засоби, харчові продукти.

"За останні 12 років у нашому ярмарку в секторі експорту взяли участь понад 10 тис іноземних компаній. Кантонський ярмарок створений не лише для просування інтересів китайських товаровиробників, а й є чудовою платформою для відкриття китайського ринку для світових виробників", — підкреслив під час презентації Сюй Бін, заступник генерального директора Центру міжнародної торгівлі Китаю, який організовує виставку.

Китай стратегічний партнер України

Обсяг торгівлі між Україною та Китаєм після 2014 року значно зріс та досягнув 10 млрд дол. Торгові відносини між країнами зміцнюються, про що свідчить зростання товарообігу. У 2017 році порівняно з попереднім він збільшився на 17,9%, у 2018 році — на 27,4%.

 

"Україна прагне постійно вдосконалювати механізми торгової співпраці, і ми маємо для цього дієві інструменти: Національну інвестиційну раду та українсько-китайську міжурядову комісію, які працюють над тим, щоб представники України брали участь у спільних проектах", — зазначив керівник головного департаменту з питань впровадження реформ Адміністрації президента України Ярослав Сидорович.

За його словами, основні напрямки українсько-китайської співпраці стосуються підвищення частки високотехнологічної продукції в авіаційно-космічній галузі, транспортному, енергетичному, машинобудівному, аграрному секторах, харчовій та хімічній промисловості. Не менш важливі фінансова співпраця і співробітництво у проектуванні та виготовленні обладнання для електростанцій.

"Кантонський ярмарок — це надзвичайно важлива подія, яка дає можливість українським компаніям показати свої товари та послуги і побачити світові тенденції. Президент України визначив основні напрямки розвитку — агросектор, інформаційні технології, індустріалізація, інфраструктура і туризм. Тож важливо, аби ці напрямки були представлені і на Кантонському ярмарку", — підкреслив Сидорович.

Президент Торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков наголосив, що обсяги експорту української продукції до Китаю потрібно збільшувати і перший крок до цього — промоція України на глобальному ринку.

 

"Товарообіг між Україною і Китаєм становить 10 млрд дол, але як представник України хочу сказати, що ми працюємо погано, бо експортуємо товарів і послуг на 2,6 млрд дол, а імпортуємо з Китаю майже утричі більше. Це означає, що українські підприємці не знають, як працювати з Китаєм. Найкоротший шлях — приїжджати на Кантонський, Шанхайський та інші ярмарки, де нас чекають", — сказав Чижиков.

Директор Офісу з просування експорту України Андрій Демчук зазначив, що співпраця з Китаєм є для України одним з пріоритетів.

"Ми можемо стати вікном для Китаю до Європейського союзу. Інвестиції повинні породжувати виробництво, яке може згодом стати як китайським експортом до ЄС, так і українським експортом до Китаю. Це добре, що торговий баланс між Україною та Китаєм зростає, але з українського боку він зростає завдяки надлишковим торговим оборотам сільськогосподарської сировини, а з китайського — завдяки високотехнологічному обладнанню.

Ми дуже раді залучати нові технології з Китаю, але, можливо, варто подумати про те, щоб не долати такий великий шлях, а започатковувати спільні виробництва в Україні", — вважає Демчук.

Вихід на світовий ринок

Заступник генерального директора Центру міжнародної торгівлі Китаю Сюй Бін зазначив, що Україна є третім за обсягами імпортно-експортних операцій партнером Китаю серед країн СНД.

"Серед більш ніж 200 тис компаній, які взяли участь в останньому Кантонському ярмарку з метою закупівлі товарів та послуг, українські підприємці теж були і вони є важливими гостями на ярмарку", — підкреслив Бін.

У 2018 році ярмарок відвідало близько 1 500 українських підприємців, частина з яких представляла свої товари в експортному павільйоні.

"В Україні є чимало пропозицій послуг і товарів з високою доданою вартістю. Передбачаю, що у 2019 році кількість представників українських компаній зросте. Китай є другою економікою світу і другою країною за рівнем споживання та обсягами імпорту в світі. Крім того, середній клас Китаю — це близько 400 млн осіб. Тобто це величезний споживчий ринок", — наголосив заступник генерального директора Центру міжнародної торгівлі Китаю.

 

Кантонський ярмарок — це можливість виходу не лише на китайський, а й на глобальний ринок. У 2018 році в міжнародному павільйоні презентували свої товари та послуги представники з понад 40 країн світу і 650 транснаціональних корпорацій. Крім того, була представлена 51 галузь промисловості Китаю. Бізнес-оборот за підсумками укладених на ярмарку угод перевищив 59 млн дол.

В рамках презентації Кантонського ярмарку в Україні був підписаний меморандум про співпрацю між Центром міжнародної торгівлі Китаю, що організовує ярмарок, і Китайською Торговою Асоціацією.

Український бізнес, який хоче відвідати Кантонський ярмарок, може зробити це кількома способами.

Перший — зв'язатися з посольством Китайської народної республіки в Україні через офіс Радника з торгово-економічних питань при посольстві КНР в Україні.

Другий — зв'язатися з партнерами організаторів ярмарку в Україні (Торгово-промислова палата, Китайська Торгова Асоціація), які організовують колективні поїздки.

Третій — подаватися безпосередньо до Центру міжнародної торгівлі Китаю.

Довідково: захід організовано Китайською Торговою Асоціацією, яка об'єднує китайський та український бізнес, а також сприяє розвитку торговельно-інвестиційного співробітництва між двома країнами.

Підпишіться на наші повідомлення!