Шлях до хмар. Ціна питання ®

Шлях до хмар. Ціна питання ®

Вівторок, 29 квітня 2014, 17:35 -
За даними дослідження Ipsos MORI, компанії, які використовують сучасні технології, зокрема, "хмарні" рішення, більш оптимістично оцінюють перспективи свого бізнесу. Крім того, третя частина таких компаній планує запускати нові послуги та сервіси у найближчий рік.

По даним дослідження Ipsos MORI, компанії, які використовують сучасні технології, зокрема, хмарні рішення, більш оптимістично оцінюють перспективи свого бізнесу. Крім того, третя частина таких компаній планує запускати нові послуги та сервіси у найближчий рік. 

Дізнаємось, які цілі ставлять перед собою керівники IT-департаментів українських компаній, що  впевнено зробили крок у хмару.

– Які завдання і проблеми ви хотіли вирішити за допомогою хмарних технологій?

Реклама:

 

Назар Чернявський, партнер юридичної фірми Sayenko Kharenko: Ми зіткнулися з тим, що нові технології розвиваються настільки швидко і настільки ж стрімко збільшуються обсяги наших робочих даних, що самостійно підтримувати всю цю інфраструктуру стає не тільки дорого, а й складно. Під час вибору зовнішніх ресурсів для обробки і зберігання даних, ми аналізували гнучкість у роботі, пропонований рівень захисту даних та конфіденційної інформації наших клієнтів. Наш вибір припав на Microsoft Office 365, оскільки їхні стандарти надання цієї послуги відповідають нашим вимогам.

 

Дмитро Андерсон, менеджер з ІТ-технологій торгової мережі Leroy Merlin: З розширенням мережі ми все більше уваги звертали на хмарні сервіси.  Наша материнська компанія – Groupe ADEO (Франція) практично в цей же час теж почала такий же аналіз, обравши Google Apps for Business. Однак після тестування, ми зрозуміли, що цей продукт нам не підходить. Бо ми не хотіли відмовлятися від нашого улюбленого поштового клієнта – Microsoft Outlook, а рішення Google не оптимізовано для роботи з ним. Тому ми обрали Office 365.     

 

Артем Вишняков, директор ІТ-департаменту колекторського агентства Credit Collection Group: Ми обрали хмарні сервіси тому, що компанія інтенсивно розвивалася, її штат збільшувався і потрібно було збільшувати кількість ліцензій на програмне забезпечення. З'явилися додаткові вимоги і новий функціонал, які потребували ліцензування, а плюс хмарних ліцензій в тому, що їх можна брати за потребою. В  хмарі нам гарантована надійність зберігання даних і архівів, доступні великі потужності та обсяги зберігання. За локальної структури – це занадто дороге задоволення, що вимагає великих витрат.

 

Антон Ходисько, ІТ-директор мережі ресторанів японської кухні "Сушия": Ми хотіли бути постійно доступними один для одного, адже співробітники компанії працюють не тільки в київському головному офісі, а й у різних регіонах України та за кордоном. Тобто нам потрібна була платформа для організації спільного робочого процесу і мобільної взаємодії. Відповідь була – хмарні сервіси. Ми відмовилися від інвестування в розвиток своєї інфраструктури та зосередилися на виборі конкретного рішення. Ми звертали увагу  на динаміку розвитку продукту – скільки сервіс-провайдер інвестує в його розвиток і функціонал, а також  й на  наявність якісної підтримки в Україні. Після проведення детального аналізу ми обрали Microsoft Office 365.

 

Ігор Корольок, директор ІТ-департаменту холдингу "ВІСТІ масс-медіа": Ми повинні були оперативно вирішити ряд питань. Важливо було забезпечити наявність вільного місця для зберігання і резервування даних. Хмарні технології Office 365 дозволяють робити це на обладнанні партнера, при цьому немає необхідності тримати в штаті персонал для підтримки та обслуговування програмного забезпечення. Це значно зменшує фінансування і зусилля на адміністрування систем . Office 365 забезпечила нам просту, швидку установку і настройку сервісів для наших віддалених користувачів - співробітників регіональних представництв і спеціальних кореспондентів по всьому світу.

– Чи відчули ви вже переваги хмарних обчислень?

Назар Чернявський: До незаперечних переваг хмарних технологій можна віднести невисоку вартість користування (ви платите тільки за те, чим користуєтеся) і відсутність необхідності купувати і оновлювати сервісне обладнання. Крім того, при використанні хмарних технологій технічна підтримка всіх сервісів здійснюється провайдером, дані зберігаються на серверах за межами нашої держави, а користувачі мають доступ до даних незалежно від їх місцезнаходження і способу підключення до Інтернету.

Ігор Корольок: Ми запускалися в дуже стислі терміни, тому в умовах обмеженого часу та ліміту коштів Office 365 став для нас оптимальним рішенням. Враховуючи специфіку роботи ЗМІ, найважливішим фактором для нас стала безперебійність надання сервісів Office 365. Процесом їх продажу займалася компанія "Тех Стандарт", а установкою програмного забезпечення - компанія "БМС Консалтинг". Підключення до сервісів було практично миттєвим, а на підписання контракту Microsoft відбулося на протязі двох місяців. Тобто для нас було оптимальним співвідношення швидкості запуску та вартості цього сервісу.

– Які інструменти виявилися найбільш корисними в діяльності вашої компанії?

Ігор Корольок: Ми користуємося Exchange, бо це дуже зручний сервіс, який можна налаштувати на будь-якому пристрою – смартфоні, планшеті, ноутбуці. Зараз ми запускаємо радіо, яке територіально знаходиться в іншій будівлі, та завдяки хмарі ми без проблем і практично миттєво підключили співробітників цього підрозділу до корпоративної пошти. Крім того, ми синхронізували Office 365 з Microsoft Dynamic СRM, а також редакційною системою і бухгалтерською системою.

Дмитро Андерсон: Наші співробітники працюють з Lync для обміну миттєвими повідомленнями між магазинами і центральним офісом, що покращує комунікацію і підвищує швидкість прийняття рішень. Ця програма дозволяє обмінюватися фотографіями товару, проводити відео конференції, а також перебувати в прямому візуальному контакті як з колегами і партнерами, так і з клієнтами. Завдяки SharePoint ми почали переводити наші бізнес-процеси в електронний документообіг, що значно поліпшило взаємодію між підрозділами компанії.

- Згідно рекомендації Microsoft, сервіс Office 365 кращє працює на Windows 8. Чи стало це для вас причиною переходу на нову операційну систему ?

Ігор Короляк: Нам подобається мультимедійний, досить зручний і продуманий до дрібниць інтерфейс, який особливо підходить для планшетів і пристроїв з touchscreen. Ми цінуємо безпеку. В мене не встановлений антивірус, але внутрішніх засобів Windows 8 достатньо для безпечної роботи. Крім того, нова ОС - це надійність. За рік роботи не було жодного збою у роботі. Я не знаю жодного випадку, коди б  якийсь продукт був несумісний з Windows 8 - все без проблем встановлюється і працює без збоїв.

Дмитро Андерсон: Наш топ- менеджмент працює на планшетах з Windows 8.1 Pro, бо це дає можливість бути мобільним, швидко реагувати на зміни і відповідати на термінові питання . Нова ОС дозволяє одночасно і швидко працювати в декількох додатках на одному екрані, завантажуючи їх у кілька дотиків. А інтегрована можливість збереження файлів у OneDrive дає доступ до документів з будь-якого пристрою і в будь-якому місці через Інтернет. Загалом, для нас пристрій з новою Windows 8.1 Pro - це зручний бізнес-інструмент.

Що ви можете порадити іншим компаніям для прийняття позитивного рішення в освоєнні нових технологій?

Артем Вишняков: Нові технології необхідно використовувати!Потрібно не боятися змінити свою роботу таким чином, щоб вбудувати цю технологію в свій бізнес-процес з максимальною віддачею, перетворивши її на свою конкурентну перевагу і джерело отримання додаткового доходу.

Антон Ходисько: Інформаційні технології можуть стати драйвером бізнесу. Сьогодні ринкова середа так швидко змінюється, що тільки інформаційні технології можуть допомогти нам стати більш гнучкими і швидкими. Сучасні інформаційні технології  надають бізнесу динаміку, дозволяють наблизитися до клієнта і краще зрозуміти його потреби.

Розмовляла Наталія Кир'янова

Дізнатися більше про хмарний сервіс Office 365 и Windows 8.1  можливо на сайті www.microsoft.ua/getmodern або зателефонувавши за номером +38 (044) 393-36-84

Реклама: