"Concorde" і "Тройку" атакують чутками

"Concorde" і "Тройку" атакують чутками

Четвер, 13 листопада 2008, 13:56 -
Компанія Concorde Capital припускає, що хтось навмисно розпускає про неї чутки. Останніми тижнями учасники фондового ринку дуже часто говорили, що у цього інвестиційного банку існують проблеми.

Інвестиційна компанія Concorde Capital припускає, що хтось навмисно розпускає про неї чутки. Останніми тижнями учасники фондового ринку дуже часто говорили, що у цього інвестиційного банку існує дві проблеми. Перша - великі борги, друга - звільнення співробітників.

Іноді ситуація в інтернет-ЗМІ доводилась до абсурду. На початку листопада технічні працівники бізнес-центру "Парус" мили вікна верхніх поверхів будівлі. В той же день інтернет облетіла новина, про те, що напис таки знімають. Мабуть, комусь він не дає спокою.

А на цьому тижні додалося ще декілька пунктів чуток.

"Concorde", нарешті, домовився з кредиторами. Вони увійшли до складу акціонерів. Тепер будуть разом шукати вихід із кризи", - розповів заступник голови одного з комерційних банків, що входить до групи найбільших.

Реклама:

"Наскільки я знаю, найбільшим кредитором Concorde був "Приват", - додав керівник одного з найбільших інвестиційних банків країни.

Керівник Concorde Capital Ігор Мазепа на все це в черговий раз відповів: "Лівак". Особливо безглуздою він назвав інформацію про "Приват".

PR-менеджер компанії Євгенія Коробова пожалілася, що останнім часом Concorde буквально атакують чутками. "Не можу зрозуміти, кому це вигідно. Можливо, це конкуренти, які створюють негативний фон, і хочуть таким чином сховати свої проблеми", - припустила вона.

Також під атаку чутками на цьому тижні потрапила ІК "Тройка Діалог Україна", яка ще тиждень назад була чи не єдиними прикладом інвесткомпанії, що не скорочує персонал.

Одразу декілька авторитетних  джерел на ринку розповіли, що компанія звільнила ледь не половину працівників. Причому, слідом за допоміжним персоналом під скорочення потрапили і менеджери з продажу.

"Мені показували декілька резюме співробітників "Тройки". Це ще не означає, що вони звільнилися. Але люди вже шукають роботу", - підкреслив один з брокерів.

Керівник української "дочки" російської компанії Артемій Єршов не став напряму коментувати ці чутки. Однак офіційну відповідь отримати таки вдалося.

"Як ми раніше вже заявляли, сьогодні в компанії проходить рев'ю - щорічний процес оцінки діяльності персоналу. В його рамках, за всю історію, компанію залишало не більше 7,5-8% від загальної кількості співробітників", - відзначається в офіційному коментарі компанії.

"В цьому році критерії оцінювання, безумовно, стали жорсткішими. Тому цей відсоток може збільшитися. Ряд підрозділів "Тройки" буде реорганізовано у відповідності до тенденцій ринку, і в результаті реорганізації деякі підрозділи або зменшаться, або збільшаться в чисельності. При цьому ми продовжуємо придивлятися до кращих людей на ринку, однак тепер відбір став теж більш жорстким, ніж раніше", - прокоментувала ситуацію прес-секретар "Тройки Діалог Україна" Олександра Афендікова.

Таким чином, обидві компанії вважають інформацію, що блукає по ринку, чутками. Це досить пояснювальне явище. З цим погоджується і генеральний директор однієї з великих інвестиційних компаній, який запевнив, що для інвестиційно-банківського бізнесу прив'язка до будь-якої ФПГ є згубною.

"Це питання довіри клієнтів. Уявіть собі, що в один прекрасний день ви з'ясуєте, що компанія, з якої ви обговорювали ваші власні плани на майбутнє, контролюється однією з ФПГ", - пояснив він.

Тому, навіть якщо таке явище має місце на ринку, ніхто його рекламувати не стане.

Також жодна з інвестиційних компаній, що провела скорочення персоналу, до сих пір не визнала наявність в неї проблем. Як правило, вони повідомляли про оптимізацію видатків і про зміну моделі ведення бізнесу в період економічної кризи.

Максимально можливий негатив, який визнавали компанії, - це зменшення клієнтських оборотів. І, звичайно, ніхто не говорив ні про борги, ні про збитки.

Важко добути реальну інформацію в умовах, коли більшість угод відбуваються на мовах повної конфіденційності та закритості компаній. Саме це призводить до великої кількості чуток на ринку, серед яких багато неправдивої та наклепницької інформації.

І все ж, якщо компанія каже "неправда", це не обов'язково так.

Реклама: