Дмитро Тарабакін: ми робимо наших клієнтів мультимільйонерами. Інтерв’ю, частина 2

Дмитро Тарабакін: ми робимо наших клієнтів мультимільйонерами. Інтерв’ю, частина 2

Середа, 12 грудня 2007, 13:21 -
Продовження інтерв’ю з генеральним директором Інвестиційної групи "Драгон Капітал", який поділився планами компанії на майбутнє та поглядом на перспективи фондового ринку.

Продовження. Першу частину читайте тут.

- Як проходить цей фінансовий рік для вашої компанії?

Якщо говорити про залучення коштів наших клієнтів у ринок, то в минулому році завдяки розміщенню акцій українських компаній було залучено 540 млн. доларів, з яких наша частка склала близько 450 млн. А вже з початку цього року на ринок прийшло 1,9-2 млрд. доларів, і наша частка тут майже 1 млрд. Звичайно, що не всі угоди були публічними. На деякі з наших угод за вимогою клієнтів розповсюджується правило конфіденційності.

- Які найбільші і найвагоміші угоди провела компанія Драгон Капітал?

Найбільш публічна і велика угода – це залучення 208 млн. дол. влітку і ще 100 млн. дол. нещодавно для нашого фонду нерухомості Dragon - Ukrainian Properties & Development Plc (DUPD), який провів розміщення акцій в Лондоні. Це був прецедент, коли кошти були залучені не безпосередньо у проект будівництва, а у фонд. IPO відбулося 1 червня цього року, з моменту розміщення вартість акцій фонду виросла на 30%. Друге розміщення, яке відбулося наприкінці листопаду, проходило вже за новою ціною - +30%.

- В порівнянні попередніми роками, що змінилося у ставленні інвесторів до українського ринку?

Наші клієнти стають більш вимогливими, вони хочуть отримувати більш якісні продукти. Якщо у 2006 році інвестори особливо не звертали уваги на такі параметри як наявність міжнародного аудиту, структурованість бізнесу, детальний юридичний due diligence, рівень розкриття інформації, то зараз вони висувають більш високі вимоги щодо якісної підготовки активів. Крім того, ринок в 2006 році був дешевшим, інвестори могли приймати на себе більше ризиків за тих цін. Сьогодні ринок є дорожчим, відповідно ціна помилки є вищою.

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!