Від Харкова до Пирятину, саме таку відстань з початку року подолали фахівці АТ "Харківміськгаз", обстежуючи газопроводи міста. Вони провели комплексне приладове обстеження 325,5 км газорозподільних мереж міста з використанням надчутливих приладів та обладнання.
14 липня 2020
Вчасно в травні за доставку газу розрахувались 82% побутових споживачів міста Харкова. Зниження платежів негативно впливає на роботу газорозподільної системи міста.
9 червня 2020
З початку року аварійно-диспетчерська служба АТ "Харківміськгаз" прийняла 5,2 тис. заявок, з них 3,7 тис. - про витоки газу. Причинами звернень є здебільшого витоки на внутрішньобудинкових газопроводах: в під’їздах, кухнях квартир та приватних будинків, а також витоки та несправності побутових газових приладів і лічильників газу.
28 травня 2020
У березні половина клієнтів "Харківміськгаз" своєчасно заплатили за послуги з розподілу природного газу.
9 квітня 2020
НКРЕКП затвердило мінімальний розмір плати за доставку.
12 березня 2020
27.02.2020р. на базі АТ "Харківміськгаз" відкрито інноваційний Центр навчання та розвитку РГК. У ЦНР навчатимуться газовики з усієї України та студенти, використовуючи найсучаснішу техніку та обладнання.
28 лютого 2020
З січня споживачі газу міста Харкова будуть отримувати два рахунки: один за газ від постачальника природного газу, другий – за його розподіл-доставку від АТ "Харківміськгаз". У 2020 році рішенням НКРЕКП з рахунків за газ вилучена плата за розподіл природного газу.
17 січня 2020
Більше третини споживачів газу Харківської області контролюють облік газу та стан особового рахунку в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. З початку року понад 20 тис. клієнтів компанії долучились до використання цього онлайн-сервісу.
24 грудня 2019
Кількість викликів з початку опалювального сезону до аварійно-диспетчерської служби АТ "Харківміськгаз" збільшилась майже вдвічі. За добу аварійні бригади здійснюють близько 70 виїздів. З початку ж року АДС прийняла 13,7 тис. викликів.
23 грудня 2019
Через низьку заробітну плату з компанії "Харківміськгаз" масово звільняється кваліфікований персонал. З початку 2019 року з компанії звільнилося вже 129 осіб.
13 вересня 2019
З початку 2019 року в Харкові фахівці АТ "Харківміськгаз" виявили 438 випадків несанкціонованого споживання природного газу. Своїми діями споживачі завдали збитків державі та підприємству на суму понад 7 млн. грн.
17 липня 2019
За минулий рік до Цетру обслуговування клієнтів звернулося 144 тис. споживачів природного газу Харкова. Що склало на 10 % більше, а ніж звернень за 2017 рік.
1 липня 2019
З початку року аварійно-диспетчерська служба АТ "Харківміськгаз" прийняла 6087 викликів, з них 5537 - про витоки газу. В середньому, за добу АДС відпрацьовує близько 45 заявок.
13 червня 2019
З початку функціонування в онлайн-сервісі сайту 104.ua "Особистий кабінет", зареєстровано понад 115 тисяч споживачів газу Харкова. Це майже кожний четвертий клієнт АТ "Харківміськгаз".
29 травня 2019