Станом на 1 вересня клієнти АТ "Сумигаз" заборгували за послуги з доставки газу більше 38,0 млн. грн.
15 вересня 2020
З початку року фахівці АТ "Сумгаз" організували періодичну повірку більше 16 тисяч лічильників газу. Ця послуга є безкоштовною для населення і включає демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт. Із загального числа повірених лічильників - 5,8 тисяч були визнані непридатними до подальшої експлуатації та замінені на нові або відправлені на ремонт коштом газорозподільної компанії.
10 вересня 2020
У ході підготовки до осінньо-зимового періоду фахівці АТ "Сумигаз" провели комплексне обстеження 10 тисяч кілометрів газових мереж та обладнання на них, модернізовано більше 100 об’єктів газорозподільної системи Сумщини.
7 вересня 2020
Борги за доставку газу домоволодінь Сумщини, які отримують субсидії та пільги, сягнули 2,1 млн грн. Уже восени ці 20 тисяч споживачів природного газу ризикують залишитися без субсидії чи пільги, а після закінчення карантинних заходів – без розподілу газу до домівок.
28 серпня 2020
Станом на початок серпня за розподіл газу боргують 15 з 46 виробників тепла. Мова про підприємства, які мають взимку забезпечувати теплом понад 150 тис. домогосподарств та 274 непобутових споживачів, серед яких є школи, дитсадки та інші установи.
11 серпня 2020
У першому півріччі на газовому ринку України не вдалось досягти прийнятного рівня сплати за доставку газу. Борги споживачів перевищують 2 млрд грн, у тому числі на Сумщині – понад 12 млн грн.
31 липня 2020
Півроку тому RGC Production запустили на базі АТ "Сумигаз" швейне виробництво.
23 липня 2020
"Сумигаз" застерігає: самовільне втручання в газову систему завдає збитків та призводить до аварійних ситуацій.
17 червня 2020
Показання газового лічильника у чат-боті 7104ua у Viber можна підтвердити фотографією. Після ручного введення показань чат-бот пропонує споживачеві додати фото лічильника. Його можна завантажити з галереї телефону.
28 травня 2020
Тариф на доставку газу, що НКРЕКП затвердив для АТ "Сумигаз" на перше півріччя, збитковий - його вистачає лише на 77% собівартості послуги. Через це за чотири місяці 2020 року збитки компанії склали 43 млн. гривень.
18 травня 2020
Від початку карантину критично знизився рівень розрахунків за послуги доставки газу. При цьому, у рази зросла важливість безвідмовної роботи всієї інфраструктури населених пунктів. Поки більшість залишаються вдома, аварійно-диспетчерська служба "104", ремонтні бригади та інші підрозділи АТ "Сумигаз" продовжують працювати у надзвичайному режимі. Дистанційно працюють Центри обслуговування клієнтів та інші служби підприємства по всій області.
8 квітня 2020
Щоб споживачам газу не довелось виходити з дому у ці складні для всіх нас часи, у АТ "Сумигаз" екстрено розробили експрес-доступ до онлайн сервісів на 104.ua. Тепер щоб скористатися сервісами, достатньо дзвінка до контакт-центру за номером телефону 067 00 03 104 і Особистий кабінет споживача газу буде створений автоматично.
27 березня 2020
Нові тарифи на доставку газу дозволять АТ "Сумигаз" збільшити середню зарплату на підприємстві на 2,6%. Але рівень оплати праці співробітників залишається нижчим за середній по промисловості Сумщини. Тому "Сумигаз" продовжує конструктивний діалог з регулятором, щоб газовики мали достойну оплату праці.
25 лютого 2020
У першому кварталі 2020 року домогосподарства Сумської області скоротять витрати за розподіл газу порівняно із опалювальним періодом минулого року. Оскільки щомісячний платіж за доставку газу тепер є рівномірним впродовж року.
3 лютого 2020
З січня рішенням НКРЕКП з рахунку за газ вилучена плата за його доставку. Тому всі споживачі отримають окремі рахунки: один за газ, другий – за його доставку.
22 січня 2020