ПАТ "Чернівцігаз"

ПАТ "Чернівцігаз": обсяги споживання газу в і кварталі 2019 році зменшились на 34,5%
Загальний обсяг споживання газу в Чернівецькій області за 1 квартал 2019 року склав 139 млн куб. м, що на 34,5% менше, ніж у 2018 році.
"Чернівцігаз": дії щодо перевірок та накладання штрафу не мають правового підґрунтя
ПАТ "Чернівцігаз" не погоджується з рішенням НКРЕКП про накладання штрафу через приведення до стандартних умов. Вбачає в діях держрегулятора необ’єктивність та дискримінацію споживачів газу. Відтак, компанія оскаржувати в суді це рішення як таке, що суперечить нормам законодавства України.
ПАТ "Чернівцігаз" завершило 2018 рік зі збитками в 180,7 млн грн
20 березня 2019 року в ПАТ "Чернівцігаз" пройшли чергові Загальні збори акціонерів. Розглянувши основні показники роботи підприємства за минулий рік, акціонери затвердили річний звіт і баланс, та  напрямки розвитку компанії на 2019 рік.
ПАТ "Чернівцігаз" в 2019 році отримає 203,3 млн збитків на ВТВ
Тариф на розподіл газу ПАТ "Чернівцігаз" є планово збитковим. За підсумками минулого року збиток компанії від розподілу газу склав 195,9 млн грн. В поточному році через дії Міненерговугілля та НКРЕКП у 2019 році ПАТ "Чернівцігаз" отримає ще 203,3 млн збитків.
У 2018 році "Чернівцігаз" повірив понад 24 тисячі лічильників
Минулого року ПАТ "Чернівцігаз" повірило більше ніж 24 тис. лічильників, з них – 26% виявилися непридатними до подальшого використання. Достовірний облік газу може забезпечувати лише справний лічильник, який пройшов періодичну повірку.
У 2019 році "Чернівцігаз" забезпечить повний облік природного газу
Впродовж цього року ПАТ "Чернівцігаз" встановить 1569 індивідуальних лічильників. Після цього, в Чернівецькій області, буде забезпечено 100% облік природного газу у побутових споживачів. Інвестпрограмою 2019 року передбачено придбання понад 6 тисяч приладів обліку для заміни та створення обмінного фонду.
За 2018 рік контакт-центр "Чернівцігазу" опрацював понад 600 тисяч звернень клієнтів
Протягом 2018 року до контакт-центру компанії надійшло понад 600 тисяч звернень, більшість з яких стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку. В середньому, щомісяця, оператори контакт-центру віддалено консультують понад 50 тисяч споживачів природного газу Чернівецької області.
Підпишіться на наші повідомлення!