28 жовтня 2009 г., Київ, Україна
У вересні цього року компанія iVOX Ukraine завершила дослідження про сприйняття реклами в мережі Інтернет. Своє ставлення до різних інструментів Інтернет‐маркетингу висловили півтори тисячі українських користувачів світової мережі. Які види реклами є найбільш ефективними, яким є рівень лояльності Інтернет-користувачів до онлайн реклами, які продукти/послуги користувачі частіше за все шукають в світовій мережі та наскільки високий рівень довіри до Інтернет-реклами - на ці та інші питання можна знайти відповідь в даному дослідженні.
У вересні цього року компанія iVOX Ukraine завершила дослідження про сприйняття реклами в мережі Інтернет. Своє ставлення до різних інструментів Інтернет‐маркетингу висловили півтори тисячі українських користувачів світової мережі. Які види реклами є найбільш ефективними, яким є рівень лояльності Інтернет-користувачів до онлайн реклами, які продукти/послуги користувачі частіше за все шукають в світовій мережі та наскільки високий рівень довіри до Інтернет-реклами - на ці та інші питання можна знайти відповідь в даному дослідженні.
29 жовтня 2009