"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Онлайн-сервіси в тренді у 55% клієнтів компанії АТ "Харківгаз"            

Середа, 15 липня 2020 —
Все більше споживачів природного газу Харківщини активно користуються онлайн-сервісами. Сьогодні більше 55% клієнтів компанії використовує їх для оперативної взаємодії з Харківгазом, а також здійснення платежів за надані послуги. 

Особливо актуальними онлайн-сервіси стали під час карантину. Клієнти Харківгазу вчасно отримували квитанції, сплачували за доставку газу онлайн, контролювали зарахування коштів, отримували консультації фахівців. 

У червні газова компанія запустила ще одну, п'яту інтернет - комунікацію - чат бот 7104ua в месенджері Telegram, який взагалі не вимагає реєстрації. Досить в поле пошукової системи ввести 7104ua і перейти в чат. Клієнти компанії вже оцінили новий інтернет- сервіс. За кілька тижнів до нього вже підключилося близько півтори тисячі жителів області. 

З початком пандемії для зручності споживачів фахівці Харківгазу спростили реєстрацію особистих кабінетів на сайті 104ua - тепер експрес-реєстрацію замість клієнта проводять працівники компанії, а логін і пароль відкритого кабінету повідомляють у відправленому СМС-повідомленні. 

"АТ "Харківгаз" системно працює над розширенням спектра послуг для своїх клієнтів. Різноманіття сервісів, які пропонує компанія, забезпечує споживачам не тільки безпеку використання, а й право вибору - користуватися тими ресурсами, яким вони більше довіряють або вважають більш зручними", - зазначила в.о. начальника управління клієнтського сервісу Юлія Дащенко. 

Всього за час карантину до онлайн сервісів - особистий кабінет на сайті 104.ua, чат боти Telegram 7104ua і Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light - підключилося понад 7000 споживачів газу Харківської області.

Реклама: